Trendline grill voorzien van wit lijntje

Ik heb een trendline grill gekocht en wil deze nu voorzien van een wit lijntje.. en dan de middelste lijn. ook wil ik graag het logo mat zwart hebben..

nu heb ik het forum even door gepluisd en gelukkig er is nog niemand met deze combi. nou hoor ik graag de slimme tips en tricks waar ik op moet letten.

heel veel grills zijn inmiddels al door jullie onder handen genomen.

graag hoor ik van jullie!!

en voor de winter heb ik geregeld dat ik een extra set 15inch stalen velgen krijg in plaats van 17inch winterbanden om mijn boavista's

nu wil ik witte wieldoppen kopen maar kan niet zoveel variatie vinden op het internet iemand een goeie site waar ik dit kan bestellen?
 
Maik top ;) bedankt voor je reactie ik ga nu even de candywhite kleur zoeken voor het witte lijntje.. en mat zwart voor het logo.. ik had veel aan de grill demonteren howto en die link van jou had ik nog niet gevonden.. thnx

hier kan ik even weer mee vooruit..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!