Trekhaak polo 6r

Graag zou ik een afneembare trekhaak op mijn polo 6r bluemotion 2010 laten monteren

Zijn er hier polo rijders die hier ervaring mee hebben daarmee bedoel ik dus het later laten monteren van een afneembare trekhaak.

Misschien iemand een goeie suggestie en wat eventueel de kosten zouden zijn? Kortom al jullie ervaringen zijn welkom
 
Volkswagen  Polo  1.2 Bluemotion TDI 
ik had op mijn bluemotion een afneembare haak van Thule met een ECS kabelset (canbus) en daarmee nooit problemen gehad. Eenvoudige montage en deed wat 'ie moest doen
Oké en mag ik vragen waar je deze hebt gekocht of besteld. ??

Dus je moet een trekhaak bestellen en dan nog speciale elektra??

Bedankt voor je reactie
 
Volkswagen  Polo  1.2 Bluemotion TDI 
ben nu nog bezig met het aansluiten van de elektronica van een westfalia afneembare trekhaak, 13 polig
alleen vind ik dit nog niet echt meevallen
 
Volkswagen  Polo 6r bluemotion  1.2 TDI 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!