Trekhaak polo 6C

Polovl

Actief lid
349
108
43
Hallooww mensen,

Mijn vader heeft een polo 6C bluemotion gekocht:mrgreen: maar nu wil hij hier een trekhaak onder om een klein karretje te trekken en voor de fietsendrager op te hangen. Geen probleem, die trekhaak installeer ik wel. Mijn vraag aan de 6R/6C rijders, met welke trekhaak hebben jullie goede ervaringen? De trekhaak moet een afneembare zijn. Hebben jullie een afdekkapje voor in de bumper als de trekhaak er niet onder zit?

Groeten:cool:
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
gewoon de OEM trekhaak van VW (Westfalia). Kabelsetje knoop je vast zelf wel in elkaar ;)

Mijn oog viel ook op een Westfalia trekhaak (afneembaar), alleen ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met een bluemotion achterbumper met afdekkapje voor als de trekhaak niet gemonteerd zit...:) Geen idee of er een andere diffusor geplaatst moet worden om dit kapje te laten passen...
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
De originele trekhaak wordt ook door westfalia gemaakt.
Ik heb zelf alles origineel vw ingebouwd, kabelboom, module en afneembare haak. Bumper ook origineel gemaakt, je ziet er niks van.

Wel opletten! Geen polo 6r kabelboom nemen, want dat werkt dus niet ;)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!