Trekhaak laten monteren onder BM

jburgers

Nieuw lid
Ik ben aan het overwegen om een trekhaak onder mijn BM te laten monteren.
Nu heb ik hierover bij Pon geïnformeerd en zij vertellen mij dat als er een trekhaak gemonteerd wordt het start/stop systeem moet worden uitgeschakeld door de dealer.
Is er toevallig iemand die al een trekhaak heeft laten monteren en die mij hier wat duidelijkheid over kan geven?

Groeten Jeroen

ik heb een trekhaak laten monteren af fabriek en het start stop systeem werkt gewoon ik zou ook niet weten waarom het uitgeschakeld moet worden het heeft niks te maken met de trekhaak
groeten ger

Bedankt voor je reactie. Raar dat Pon deze informatie geeft, terwijl deze dus niet juist blijkt te zijn. Ik vond het ook al raar dat het start/stop systeem zou worden uitgeschakeld.

Dan toch maar eens bij de dealer binnen lopen.

Fabels van PON hebben ze wel meer last van denk ik. Ook ik door de dealer de trekhaak laten monteren, no problemen

Volkswagen  Polo AW Highline 
Hier ook een vaste trekhaak door de dealer laten monteren.

Heb geen problemen, en het start/stop systeem werkt volgens mij gewoon hoor.
Wel slaat ie minder snel af en vind ie vaker dat "motorlauf noetig" is.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!