Iemand toevallig in het bezit van, of een link naar een TPI lijst voor de Polo 6C?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank u ... vanavond maar eens ff registreren en rondkijken dan.
Hmmmm, als ik hier iets wil zien moet ik blijkbaar eerst betalen.
Een abonnement is iets van 5000 euroHmmmm, als ik hier iets wil zien moet ik blijkbaar eerst betalen.
7 euro voor een uur of 30 euro voor een dag.
Geen idee waar ik wat kan gaan vinden dus een uur is waarschijnlijk te weinig en 30 euro voor een dag vind ik toch knap aan de prijs.
Iemand toevallig een abonnement daar?
TPI is Technische ProduktInformation, maw klachten en of storingen worden daarin beschreven incl de oplossingWat os een tpi lijst???
Heb jij toegang @chucknorris ?TPI is Technische ProduktInformation, maw klachten en of storingen worden daarin beschreven incl de oplossing
Als jij een credit card voor mij regeltHeb jij toegang @chucknorris ?
Zo ja zou jij dan een lijst voor de 6C willen posten of me die via pb willen sturen?
Dan kan ik het zelf ook welAls jij een credit card voor mij regelt![]()
Niemand?Iemand toevallig in het bezit van, of een link naar een TPI lijst voor de Polo 6C?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.