Touch of Paring Adapter en het uitschakelen van Gordelpiepje

Ik ben dus vanmiddag bij de dealer geweest om mijn nieuwe auto te bekijken. alles was goed zei hij alleen we moest nog even kijken welke adapter ik kreeg ivm met het niet altijd werken van de BT (bluetooth) nu wil ik graag weten welke telefoon kan er nou met welke adapter. ik heb namelijk betaald voor de Touch die 199 is en straks krijg ik de pairing van 129.

ik heb prive een iphone3gs en voor het werk een nokia c5 me vriendin heeft een Blackberry 9700 dus variatie genoeg.

ook informeerde ik even naar de opties in en uitschakelen zoals alarm beep en gordel beep en coming/leaving home de dealer melde mij dat het strafbaar is als je een aanrijding hebt gehad en dat ze er dan achter komen dat je je gordelmelding uit hebt geschakeld. verdere opties in of uitschakelen was geen probleem.

want als ik mijn auto ophaal donderdag ga ik gelijk naar een maat van met zijn vagcom alles personaliseren natuurlijk Big Grin

kortom weer eens wat stof om over na te denken ;)
 
Re: Touch of Paring Adapter en het uitschakelen van Gordelpi

Beste Ysolvis,

Ik had mijn Polo ook met touchadapter besteld, maar deze werkt geleverd met de pairingadapter. Dit omdat de rns310 door een softwareupdate dmv de pairingadapter de telefoongegevens op het display van de rns310 kan weergeven.
Wel had ik ook voor de touch betaald, maar ik heb dit achteraf bij de dealer aangegeven en het verscheel teruggekregen.

Groeten Jeroen
 
Re: Touch of Paring Adapter en het uitschakelen van Gordelpi

okee.. ik vind persoonlijk die touch mooier en die laat geen gegevens zien op de rns? ik heb de auto geleased dus ben benieuwd hoe ze dit gaan doen met het prijsverschil.

Ernst
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!