Touch Adapter Voice (met spraakbediening)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangeboden een Touch Adapter Voice, de luxe uitvoering van de standaard Touch Adapter. Uiteraard origineel. Met glanzende display rand waarop helaas een kras(je) zit. Vandaar de lage prijs van 150 Euro.
 
meeeh.. ik heb wel interesse, maar ik vraag mij af of je er ook een lijstje bij hebt vanaf wanneer die compatibel is met welke auto.
aangezien ik al heb gevonden dat de v2 van de adapter voice vanaf kw22 van bj 2010 met de rns-310 samen gaat.
echter lijkt 't me dan dat jij een v1 hebt aangezien je v2 niet hebt genoemd ;)

dus ik hoop dat je mijn vraag kunt beantwoorden ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Het is de standaard TAV, niet de V2. Zie Volkswagen Zubehör.Daar staat ook een overzicht van auto's waarin hij werkt. Ik heb hem zelf in een Polo uit 2010, maand 7 i.c.m. standaard telefoonvoorbereiding en een RNS310 (uit het executieve plus pakket dus). Werkt probleemloos.

VW spreekt over tot/vanaf 2010-10. Meestal gebruiken ze productieweken als aanduiding, maar dit is kennelijk de 10e maand, niet week.

Art. nr. 3C0 051 345 TB
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Chil!
mijn polo is van week 11 of 12 van 2010, dus vandaar de vraag ;)
dat is dus maart 2010 ipv Juli zoals die van jou ;)

enige wat ik mij nog afvraag en hoop dat jij antwoord op kan geven is of de tav nog gecodeerd moet worden als er al een ta in gebruik is?
 
VW  6R  1.2TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!