Tony010 :: 2010 Volkswagen Polo 6R

welkom!
mooie polo, vooral de kleur staat me wel aan!
nog andere wensen buiten chippen?

Hey dank je wel! Ja ik heb verder nog wel wensen....
Ik wil er sowieso binnenkort andere 17" velgen onder zetten. Ik vind persoonlijk die nieuwe R-line velgenerg mooi.
Verder wil ik in mijn interieur verlichting overal LED verlichting in gaan doen. En misschien een schroefsetje.

Wat betreft het chippen twijfel ik zelf ook nog een beetje welke ik daadwerkelijk toe zal laten passen. Ik ben van plan om dit in Utrecht te laten doen bij het bedrijf unlimitedtuning. DaaR kan je hem normaal laten tunen dan krijg je dus de normale 133 PK als resultaat. Of je kan hem extreme laten tunen en dan krijg je om en nabij de 144 PK en zal de acceleratie van 0-100 met ruim 2 seconden toenemen. Dat vind ik wel tof maar denk zelf ook wel dat de standaard chip ook wel volstaat.

Zijn er toevallig mensen op het forum die in een handgeschakelde 6R 1.2 tsi rijden die hier ervaring mee hebben? Ik zou graag willen weten wat de resultaten hiervan zijn en of je erg verschil merkt?
 
Ja inderdaad vind ik ook ;)

Ik heb alleen nog een vraagje.

Ik wil Xenon verlichting in mijn koplampen laten inbouwen. Een set van Pilot.
Maar mijn dagrij verlichting zit geintegreerd in mijn koplamp en schijnt dus standaard op 60% geloof ik. Nou is mijn vraag kan dit veranderd worden dat mijn dagrijverlichting gewoon naast mijn mistlampen komen te zitten zodat ik daar ook LED's in kan zetten? Want het lijkt mij een beetje vreemd als die xenon dan standaard op 60% zou branden?
 
Prachtige wagen die 3-deurs! Als ik ooit de centjes voor een 6R heb, moet het een 3-deurs zijn. En dan ook nog voor het allermooiste stadion van heel Nederland: De Kuip! :grin:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!