Tom's polo 1.4 Highline

ja heb momenteel geen foto omdat ze mij meteen na het ongeluk naar het ziekenhuis hebbe gebracht,maar ik ga rondzien voor foto.
Nou heb al bericht gehad ivm met mn polo blijkbaar zou ik een nieuwe krijge :shock:
hij was al 1,5jaar oud maar ik had wel full omnium verzekering erop.
 
Tommeke zei:
Nou heb al bericht gehad ivm met mn polo blijkbaar zou ik een nieuwe krijge :shock:
hij was al 1,5jaar oud maar ik had wel full omnium verzekering erop.
Dat is dan in ieder geval nog goed nieuws. Echt vervelende situatie voor je wel, veel geregel, tijdelijk geen vervoer en ook nog lichamelijk letsel.

Sterkte en laat horen hoe het verder afloopt!
 
dit begrijp ik nou even niet lees de dik gedrukte letter :

Hij heeft alle opties ===> behalve leder interieur want zo vond ik et niet mooii,Navigatie heeft hij ook niet heb tomtom,heb ik er een RCD 510 late inzette en hij heeft ook geen zetelverwarming ,voor de rest heeft die alles


Nou je en toekomstplanne

-Gti(golf 6) stuurwiel
-Led dagrijverlichting
-Led mistlampen
-Verlagingsetje
-Gti grill
-Gti achterbumper
===> -Leder interieur
-Zetelverwarming
-Sterker audiosysteem?

:cool: :cool:
 
suvtje zei:
dit begrijp ik nou even niet lees de dik gedrukte letter :

Hij heeft alle opties ===> behalve leder interieur want zo vond ik et niet mooii

Misschien omdat er affabriek maar een soort leder te krijgen is. In combinatie met stof dus!
Misschien geeft Tommeke de voorkeur aan een andere kleur en volledig leder.

Gti rijders kunnen leder laten zitten, omdat ze dan dus de dikke kuipstoelen moeten missen. Volkswagen stopt in alle polo's hetzelfde lederen interieur. Dus geen dikke kuipstoelen affabriek met leder ;)

Denk dat dit verklaard waarom Tommeke wel leder wil, maar niet affabriek ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!