Tom's polo 1.4 Highline

Hoi jongens,
Laat mij me even zelf even voorstellen Big Grin .
Ben Tom 24j uit belgie en ik ben nu al 1,5 jaar trotse eigenaar van mijn polotje Big Grin.
Eerst wil ik het even over het verlede hebbe.
Op mn 18de kocht ik een Citroen Ax Big Grin 15 jaar oud,je moet ergens beginne eh Big Grin .
Nja deze had ik een jaar tot dat ik hem pertotal reed :?
Nou kocht ik mij dan een nieuwe Toyota Corolla Sport uit 2007 Big Grin
FotoZX8TUWUWD-1.jpg

FotoE8LFHZKND-1.jpg

Foto8ISAVCWID-1.jpg


Nou en ja na een jaartje begonne de problemen :?
Mijn 2de versnelling ging niet meer hebbe ze toen gemaakt.
toen tijdje erna begonnen mijn remmen serieus lastig te lope doen.
Ze zeiden dat er in mijn remschijf fabricagefout was :?
Nou ja oke alsof dat nog niet genoeg was liet mijn auto me in een keer helemaal in de steek door gewoon nimeer te wille starten.
Bleek dat mijn batterij stuk was :?
Ik zo van nou ja kan et nu nog erger en ja hoor mn versnellingsbak liet et afweten en toen heb ik gezegd nu geef ik et op :lol:

Autotje bij locale dealer mooie prijs voor gekregen Big Grin en heb ik mij een polo 6r 1.4 Highline besteld Big Grin

3maanden later had ik mn polotje eindelijk Big Grin ,was de eerste van Limburg(Bree) die hem had besteld :mrgreen:
Fotos van toen ik hem net bij mijn dealer had opgehaald.

Foto4L3EWED4D-1.jpg

FotoHCOVSUCPD-1.jpg

FotoUECN7JAUD-1.jpg

FotoIFYE6UCED-1.jpg

FotoCNOR78PXD-1.jpg
[



Hij heeft alle opties behalve leder interieur want zo vond ik et niet mooi,Navigatie heeft hij ook niet heb tomtom,heb ik er een RCD 510 late inzette en hij heeft ook geen zetelverwarming Big Grin ,voor de rest heeft die alles


Nou je en toekomstplanne

-Gti(golf 6) stuurwiel
-Led dagrijverlichting
-Led mistlampen
-Verlagingsetje
-Gti grill
-Gti achterbumper
-Leder interieur
-Zetelverwarming
-Sterker audiosysteem?

Foto van poloke toen die denk ik een jaartje oud was

FotoZL6E3RQ4D-1.jpg

Foto4P7VQRABD-1.jpg

FotoRRU7CCCAD-1.jpg

FotoJWAWKCHHD-1.jpg

FotoJYJ4SVGRD-1.jpg





Nouja 1.5 jaar later heb ik paar dingetjes veranderd
-Rubberen matten vanbinne zowel voor als achter
-Sterker audiosysteem late inbouwen
-Gti stuur aangeschaft maar nog niet geplaatst.
-Gti grille aangeschaft maar nog niet geplaatst(heb gti achterbumper nog niet)
-Zomervelgjes aangeschaft de Boavistas worden mn wintervelgjes ;)
-Leder interieur heeft even moet wachtten maar ik heb het doorgegeven zoals ik et wil(zwart leder met rode stiknaad en met zwarte banen in gestikt Big Grin
-zeteverwarming heb ik al late plaatsen voor mijn leder interieur
-Gti achterbumper ik geraak er maar niet aan want ik woon nl in belgie dan is het al iets moeilijker eh :cool:


Als leder interieur erin steekt maak ik de fotos!!!!

Graag reacties op mn polotje
Tips zijn altijd welkom!!!
 
Kun je even voor ons kijken hoe de voetverlichting in elkaar zit + aangesloten zit?
ik neem van aan dat de Highline dit wel heeft Big Grin?
Maybe wat pics schieten? er is al een flinke topic hier over en veel mensen zijn denk wel benieuwd wat je allemaal moet doen om dit aan te sluiten ;)
 
Thx Johan!!
Ten eerst wat ik wil zegge da je echt je polotje mooi hebt veranderd echt!!!
Die bbs lemans zijn het jou velgjes?
Vind dat een van de mooiste velgjes die er zijn Big Grin


ja ik weet echt niet wat het was :?
Het eerste jaar geen probleme,en daarna begon de ellende :?
Het werd van kwaad naar erger!!
Op het laatste was ik het zo beu dat ik zei nu heb ik het gehad!!

En ja bijna full option polo besteld.
Nu heb ik leder interieur besteld Big Grin
Ohja vraagje?
Heb een gti stuurtje aangeschaft van golf 6 gti maar zonder airbag,kan ik mn airbag van mijn polo highline stuurtje plaatsen in dat golf 6 gti stuurtje? Big Grin
 
Tommeke zei:
Ohja vraagje?
Heb een gti stuurtje aangeschaft van golf 6 gti maar zonder airbag,kan ik mn airbag van mijn polo highline stuurtje plaatsen in dat golf 6 gti stuurtje? Big Grin

Ik heb vaak gelezen dat als je MF-stuur hebt dat je airbag wel past. Dus in jou geval moet het passen.

Mooie auto trouwens ;)
 
Maik zei:
Welkom op ons forum ;) Ziet er goed uit die BM en daarnaast er ook nog eens mooie plannen mee Big Grin. Wat voor velgen komen er van de zomer op en mocht je opzoek zijn naar een GTI achterbumper, dan heeft dup er nog wel een.

Thx Maik!!
Jij ook zalig polotje Big Grin :cool:

Was eigenlijk aan het zoeken voor de velgen die op de polo gti(6r) liggen :?
jaa heeft dup nog een bumpertje liggen eens informeren dan Big Grin
thx alvast ;)
 
Wat een baaldag man!!!
Rij je smorgens om half 6 naar je werk en er ligt een beetje ijs op de weg moet je voorzichtig zijn.
Laatste bocht van de straat waar ik werk ga ik rechtdoor in de bocht met mn velg tege de rand aan borduurschade :(
Dan gaat die zo langs elecktriciteitskast af,lekker daarlangs afgeschuurd :(
Weekend is fotos make na et wassen.
Ben al bij de dealer geweest
Bumper opnieuw opsputen 350euro :shock:
Velg ga ik binnekort binnedoen voor te laten herstellen :cool:
 
ik had groen licht en ik wil recht oversteken,en links was het rood en daar kwam ene door het rood rijden en heeft mij gegrepe ,auto is volledig totall loss,ik kwam eraf met schouder uit de kom en hersenschudding en mn been gebroken.
Had em al 1,5 jaartje
Ben er nog steeds niet goed van

Dit is hetgeen wat ik van Tommeke te horen heb gekregen. Erg triest.
 
ai, dat is zwaar balen van polo man en ook zeer vervelend voor jou :(
heel veel sterkte met 't herstel en hopelijk is de verzekering je gunstig gezind en vergoeden ze zoveel mogelijk;)
succes!
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!