Toeter

Hey,

Ik heb een nieuwe toeter klaarliggen, weet iemand waar die zit? (aan de andere kant als foto wss ;) )
Ik dacht zelf achter de mistlampkapjes maar weet iemand hoe die eraf moeten?

106hd21-1.jpg


Ik heb dus niet zo'n gaatje als in de "how to"

bedankt
 
Nee dan moet je je wielkuip demonteren. Van onderen gaat ook niet daar zit je bodemplaat. Dit is dan de snelste manier. En zolang je rustig en voorzichtig doet kan er weinig gebeuren :mrgreen:
 
Forza4 zei:
Ik heb gisteren geprobeerd met een schroevendraaier het eruit te krijgen, maar er komt toch bar weinig beweging in hoor :roll:

Ik wilde het niet forceren

Hi Forza,

Vrijdag wordt er het nodige weer gedaan aan mijn Polo en dan wordt ook de standaard claxon vervangen door een wat sterkere en daarnaast wordt er ook een toertoeter gemonteerd ;). Ik zal wat foto's maken waar de claxon exact zit maar in mijn geval wordt de voorbumper waarschijnlijk gedemonteerd omdat dat wat sneller gaat dan via via (begreep ik).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!