Tocht lengte... aub enquête invullen.

De vraag luid: Welke maand vind jij het beste voor de toertocht 2013??


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leek mij leuk om dat zelf te bepalen aan de hand van begin positie ;)
Toch niet leuk als je iedereen al weet waar je eindigd ;)

Volgens mij zit starsky je te dollen: als het eindpunt bijvoorbeeld Maastricht is, is het niet handig om Den Helder als startpunt te kiezen... ;)
Ben het met je eens dat je vooraf niet moet vertellen waar de tocht eindigt.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Nou om vanuit nieuwegein te vertrekken...... dat is voor mij al 2 uur rijden eer ik er ben.... en dan nog een toch van zeg 100 km (gem 25 kmh is 4 uur) ben ik die dag minimaal 8 uur aan het gassen.... Dat is verrekte lang.
 
Ik kan natuurlijk moeilijk rekening houden met 21 mensen.. gezien de stemming van vorig jaar....;

1: Snowdude 2: Barry 3: Citroene 4: Maik 5: Mike2165 6: PoloDave 7: RJPolo 8: Yvonne1980 9: Quot 10: Xander 11: WobbleKid 12: Enzo 13: Chefke88 14: Smartie86 15: Starsky 16: Bas 17: Michaeltjeh1 18: Joeri91 19:Magnat 20: Noel 21: 13harley-davidson

Mis ik nog 3 mensen die zich niet hebben gemeld in het oude topic of ze mee wouden doen... Ik heb alle members nagekeken gemiddelde reistijd van iedereen is al gouw 1uur en 15min om naar Nieuwegein te komen.
Dus voorals nog is de begin locatie bekend.

Hoe aan te melden..... komt binnenkort!!!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Daar ben ik alweer! De tocht is al voor 50% klaar :) heb er zelfs een thema aan toegevoegd we gaan natuurlijk niet alleen maar rijden!

Iemand al een Maand in gedachte wanneer we de tocht kunnen doen in Juni of Juli??
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Ik heb mij vorig jaar aangemeld maar de Polo is verkocht
Heb nu een mercedes wil best alsnog meerijden alleen dan val ik denk ik buiten de boot omdat dus een MB heb


Ik kan natuurlijk moeilijk rekening houden met 21 mensen.. gezien de stemming van vorig jaar....;

1: Snowdude 2: Barry 3: Citroene 4: Maik 5: Mike2165 6: PoloDave 7: RJPolo 8: Yvonne1980 9: Quot 10: Xander 11: WobbleKid 12: Enzo 13: Chefke88 14: Smartie86 15: Starsky 16: Bas 17: Michaeltjeh1 18: Joeri91 19:Magnat 20: Noel 21: 13harley-davidson

Mis ik nog 3 mensen die zich niet hebben gemeld in het oude topic of ze mee wouden doen... Ik heb alle members nagekeken gemiddelde reistijd van iedereen is al gouw 1uur en 15min om naar Nieuwegein te komen.
Dus voorals nog is de begin locatie bekend.

Hoe aan te melden..... komt binnenkort!!!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Daar ben ik alweer! De tocht is al voor 50% klaar :) heb er zelfs een thema aan toegevoegd we gaan natuurlijk niet alleen maar rijden!

Iemand al een Maand in gedachte wanneer we de tocht kunnen doen in Juni of Juli??

Ben benieuwd wat jullie in gedachte hadden...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Tocht lengte...

Hey jongens, wat zijn de plannen? Gaan jullie lekker cruise met de benden?
Als ik tijd heb(vakantie dus) zou ik graag ook meekomen karren als dit goed is voor jullie?
Heb namelijk de boot met uitleg een beetje gemist! :) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!