TMC meldingen kloppen niet

Goedemorgen,

Zit ik gisteren in de auto en ineens ' let op.. verkeersproblemen' raar want ik was bijna alleen op de weg op dat moment.
Kijk ik in mn RNS 310 traffic gedeelte en zie ik 169 meldingen staan. Van files tot wegwerkzaamheden.

Normaliter zie ik daar max 40 meldingen staan en 's avonds soms wel niets.

Iemand een idee..... heef tie oude meldingen onthouden of is de TMC zender van de leg.

bedankt
Lando
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
TMC meldingen werken iig in ons kleine kikkerlandje niet optimaal bij de verschillende RNS systemen.
Merk zelf dat het in Duitsland iig veel beter werkt. heb al diverse keren meegemaakt dat de RNS netjes voor een file/ongeluk/wegwerkzaamheden oid een alternatief gaf en liet zien dat er problemen voor me waren.
Op de kaart kleurt de weg dan rood en krijgt een waarschuwings bordje erbij.
Dat heb ik hier in NL nog niet echt mee gemaakt. dan krijg je vaak meldingen als je al vast staat in de file oid.....
 
bedankt voor jullie reactie.

Maar dit is als je al in de file staat. Bij mij zijn er gewoon geen files en staan er meldingen tussen die niet kloppen.
Kan je dit ergens resetten aangezien het ineens bij mij opduikt. Nog nooit eerder last van gehad nl
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!