TK VW Polo Bluemotion 1.2TDI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste leden, bij deze verkoop ik mijn Volkswagen Polo 1.2TDI Bluemotion, Betreft een auto die bij mij is ingeruild, en afkomstig van 1e eigenaar met factuur/ nieuwprijs van € 23.500,- deze is natuurlijk aantoonbaar middels aankoopfactuur. Auto beschikt over zeer veel opties zoals : Licht en zichtpakket, Executive Plus Pakket, Winterpakket, RNS 310 Navigatiesysteem, Cruise Control, Electronic Climate Control, Enz.. Geleverd en onderhouden door Kamsteeg auto Plaza te Voorschoten en heeft nog fabrieksgarantie tot 21 november 2013. Voor een uitgebreide informatie en foto's ga naar Volkswagen Polo 1.2 TDI 55KW BM 5D Comfortline - occasion
 
Update per 25-04-2013 : Prijs is inclusief set splinternieuwe 17" inch boavista velgen met 205/40 R17 84W Continental Sportcontact 5 zomerbanden. De verkoopprijs blijft ongewijzigd dus voor € 14.750,- dus de koper krijgt splinternieuwe set mooie boavista velgen gemonteerd met dure Continental merkbanden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Update per 25-04-2013 : Prijs is inclusief set splinternieuwe 17" inch boavista velgen met 205/40 R17 84W Continental Sportcontact 5 zomerbanden. De verkoopprijs blijft ongewijzigd dus voor € 14.750,- dus de koper krijgt splinternieuwe set mooie boavista velgen gemonteerd met dure Continental merkbanden

Je doet de originele boavista's niet los van de hand?
Ik ben wellicht geintresseerd.
 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, cello38? Als je niet reageert voor dinsdag 9 juli, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!