[TK] Stuurkolomschakelaar met cruisecontrol knopjes voor Polo 9N3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals sommige van jullie al weten wordt a.s. zaterdag 4-januari een andere tellerbak in mijn Polo gebouwd met FIS schermpje.
Omdat ik nu geen MFA of FIS heb zitten er dus ook geen knopjes op mijn stuurkolomschakelaar hendel. Deze wordt dus ook vervangen.
Dat betekent dat ik na zaterdag een stuurkolomschakelaar over heb met cruisecontrol knopjes.

Deze mag weg voor een forumprijs van €35 euro.

Ter informatie. Voor zo ver ik begrepen heb zijn de meeste Diesels al voorbereid op deze hendel.
Inbouwen stelt niet zo veel voor. Alleen moet je hem daarna nog even laten activeren door iemand met VCDS.
 
Hoi vwrob.

ik zou graag de stuurkolomschakelaar met cruisecontrolknopjes willen overnemen.
ik heb begrepen op bovenstaand bericht dat ik alleen deze stuurkolom schakelaar nodig heb en een vcds om hem te activeren ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!