TK RH ZW1 met nieuwe banden 2-delig velgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn breedteset RH ZW1 2-delig mag weg

17"inch nieuwe ventielen, RH naafkappen en nieuwe banden paar weken oud heb nog ergens de bon.
Compleet met originelen RH adapters 5x112 --> 5x100

Tyrestretch voor de looks check Tyrestretch.com - Image Library
195x40x17 voor 8,5j
205x40x17 achter 9j

DSC_0327.jpg
DSC_0151.jpg
DSC_0203.jpg
breedteset.jpg

Laatste keer omhoog
pricedrop € 900,-
inruil 18" ook mogelijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ach ik heb er geen haast mee staan nu in winterstalling en mochten ze niet verkocht worden dan rijd ik er nog een tijdje mee
Ik heb 18" op het oog maar alleen als het geld het toe laat want al die updates kosten wel geld
animaatjesgeld61106-1.gif


Als ze 18"waren deed ik ze niet eens weg :-(
 
pfff wat een k*&*%%$ zooi om een foto te plaatsen bah dat ging voorheen veel beter

Het invoegen in een bericht werkt inderdaad niet heel erg lekker, maar via onze foto server is het prima te doen ;)
dan krijg je er zelfs een code bij die je zo in het bericht kunt plakken en dan staat de foto er (in het correcte formaat) ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Het invoegen in een bericht werkt inderdaad niet heel erg lekker, maar via onze foto server is het prima te doen ;)
dan krijg je er zelfs een code bij die je zo in het bericht kunt plakken en dan staat de foto er (in het correcte formaat) ;)

Ja alleen is dat zo'n gedoe terwijl het voorheen gewoon erin kon zetten vooral als je haast heb Stick Out Tongue
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!