[TK] R-Line Mallory 17" velg +Continental SportContact 2 banden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week dinsdag mijn Polo R-Line opgehaald
icon_razz.gif
ik wil er zsm andere velgen op zetten dus mijn huidige mogen weg. Het zijn 17 inch Mallory velgen die je bij de R-Line krijgt. Deze zijn het zelfde als bij alle modellen R-Line. De banden die erop zitten zijn de standaard Pon Continental PremiumContact 2 w87.

Ik heb mn auto precies een week geleden opgehaald dus de banden en velg zijn splinternieuw. Geen schades of wat dan ook.

Prijs: €700,-

Ik woon in Rotterdam en reageren kan via pb of hier.
 

Bijlagen

  • crop_Polo_R_Line.jpg
    crop_Polo_R_Line.jpg
    103.5 KB · Weergaven: 220
Laatst bewerkt door een moderator:
De velgen zullen inmiddels wel verkocht zijn.

Bij de vermelding van de verkoper hier dat de velgen verkocht waren had ik een akkoord over de prijs.
Ik wilde de set zsm ophalen maar moest steeds wachten omdat de verkoper 'op zijn nieuwe velgen moest wachten'.

Helaas kreeg ik na een week of 2 (na meerdere keren aan het lijntje te zijn gehouden) te horen dat ik de velgen niet meer mocht komen ophalen omdat meneer er meer voor kon krijgen bij iemand anders.....beetje jammer en geen nette manier van verkopen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!