[TK] Polo 6R Leder Stuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Khalid

Bekend lid
1,113
31
56
Tijdje terug verkeerd stuurtje gekocht voor mijn Polo 9N. Ik had een andere airbag bevestiging. Nu ik wel het juiste stuur heb gekocht met de juiste bevestiging is deze overbodig geworden. Is zowat hagelnieuw.

Te koop voor 50 euro.

6pcgms.jpg


23w01mq.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Ik had zelf eerst ook een plastic stuur maar het ligt echt aan welke airbag bevestiging je hebt. Je hebt er namelijk 2. Je weet het pas als je airbag los zit dan zie je bevestiging. Airbag loshalen in 2min werk.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Deze lijkt een 4 punten steun te hebben en jij hebt er eentje nodig met een 2 punten;)
In ieder geval dat denk ik zo aan de hand van wat ik destijds zelf heb gevonden met zoeken;)
Anders moet je even kijken welke airbag er in je auto zit

Dat is helaas verschillend GewoonJan. Heb ook al een paar sloop auto's gezien met deze bevestiging. Dus het ligt er dus echt aan. Enige manier om achter te komen is om je airbag los te wippen. Wel even accupool loshalen.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Ik heb een tijdje terug ook mijn plastic stuur vervangen voor een leder stuur in mijn Polo 6R 1,4i '09 en die had een andere bevestiging als dit stuur. Bij mij zitten er 2 metalen beugeltjes aan het stuur
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
De aanpassing heb ik laten doen omdat ik daar liever zelf niet een klooi. Heeft me ong 50 euro gekost. VAGtechniek kan het ook doen voor je. (50 euro inclusief inbouw dus).
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!