[TK] OEM mistlamp roosters GTI (6R) / BlueGT (6R/6C)

Status
Niet open voor verdere reacties.

expor

Bekend lid
735
329
82
Wegens einde lease van mijn BlueGT. Hebben 5j/100k km gemonteerd gezeten, lichte steenslag dus wel aanwezig. Ik weet niet zeker of het rooster L/R van een R-line twee-delig is, in dat geval passen ze daar ook op.

Onderdeelnummers:
6R0853666E9B9
6R0853665E9B9

Samen voor 25 EUR.

Foto's (Let op: lampen apart te koop: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/tk-oem-dagrijverlichting-units-6r.13061/):

 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik heb eventueel wel interesse in de kappen incl. lampen.
Heb je een totaalprijs in gedachten?

Groet,
Jorrit

(Ik weet het, ik ben nieuw. Het voorstellen doe ik z.s.m.)
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
@FFA Prijzen zijn excl. verzenden maar als je alles wil dan 65 EUR incl. verzending, minder kan ik er niet van maken helaas.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Jazeker, OEM onderdelen, HELLA DRL units (let op, dus geen mistlamp) en VW roosters. Lampjes zitten erin, maar ik neem even aan dat je Xenon hebt in je BlueGT dus al LED DRL hebt.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Expor,

Ik zie dat ze al verkocht zijn.
Ben zelf ook nog op zoek naar die mistlamp kappen voor mijn GT.
Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt?
De VW dealer hier zegt dat ze al een tijdje in back order staan en kan ze niet leveren...
 
Volkswagen  Polo 6R Blue GT  1.4 140pk (193pk JD) 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!