Tire Pressure Monitor Polo AW

Bryan

Bekend lid
224
132
52
Iemand die me kan helpen met het inschakelen van de TPMS Monitor op je active info display zoals op de afbeelding, TPMS Sensor zit op me velgen alleen kan ik niet zien hoeveel bar/psi er op me banden zit.

Graag iemand in omgeving Den Haag
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2019-12-29 at 13.05.19.jpeg
    WhatsApp Image 2019-12-29 at 13.05.19.jpeg
    123.5 KB · Weergaven: 140
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
Niet ggewoon simpel met de SET knop ingedrukt houden in je menu en dat hij dan de sensoren voor het eerst uitleest en daarna up to date houdt?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Nee, vroeg me ook af wat de toegevoegde waarde is; misschien dat je dan aan de hand daarvan kunt bepalen wanneer je banden bij te vullen. Ik doe dat gewoon eens in de 3 weken ongeveer
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Niet mogelijk mits je losse bandenspanningssensoren laat plaatsen. VAG meet de omwentelingen van de wielen met de ABS sensoren. Als deze buiten een bepaalde marge komt zit je met een lekker band en geeft hij de melding.
 
  • Leuk
Waarderingen: David97
hij heeft geen sensoren in zn wielen dus dan kan je coderen tot je een ons weegt maar dan krijg je niks op je schermpje

Je hebt helemaal gelijk, ik had het niet goed gelezen. Ik dacht even dat hij alles geplaatst had. Overigens een zeer fijne retrofit,een must have voor mij geworden.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
Misschien een long shot aangezien deze topic oud is maar ik wil eigenlijk ook zoiets in m’n AW! Welke TPMS ventielen heb je hiervoor aangeschaft?

EDIT: na wat te rondgooglen lijkt het onderdeel nummer 5Q0907275B de TPMS ventielen te zijn voor de AW.

Is het simpelweg een kwestie van een setje regelen of dient hier ook wat codeerwerk bij te kijken?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!