Tikkend geluid af en toe

Goedenmiddag iedereen

Ik heb een polo 9n een 1,2 12v
Nou heb ik een raar probleem,
Mijn motor tikt afentoe, hij begint te tikken zodra ik boven de 100 kom, tot aan 80/90 niks aan de hand maar zodra ik harder ga gaat hij tikken, laat ik hem weer even 2 min staan motor uit is het tikken gewoon weer weg, ga ik weer 100 rijden of harder is het er weer,

Je hoort hem als je voor de auto staat links naast de motorsteun zeg maar, je hoort het wel uit de motor komen, verder is alles normaal, verbruik, temp alles

Garage kan niet zeggen wat het is, want vaak als ik daar ben tikt hij niet meer
Wie weet raad want het is echt hinderlijk haaha groetjes Christiaan van Wijk
 
Volkswagen  Polo 9n 2002  1.2 12v 
Je hebt je al voorgesteld. Je Polo heeft een distributieketting, is die al een keer vervangen, is de onderhoudshistorie bekend?
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Ja bij 2500 toeren valt die soms weg het tikken en dan is het er weer gaat het weer weg is het er weer , lagere toeren iets minder en hogere toeren meer, en dan laat ik hem even weer half uurtje staan weg tikken
 
Volkswagen  Polo 9n 2002  1.2 12v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!