Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Tikkend geluid af en toe

Discussie in '(2001-2009) Volkswagen Polo 9N & 9N3' gestart door Christiaan van wijk, 5 mei 2019.

1. Christiaan van wijk

Christiaan van wijk New Member

Lid geworden:
    5 mei 2019

6
    4
    3
    Goedenmiddag iedereen

Ik heb een polo 9n een 1,2 12v
    Nou heb ik een raar probleem,
    Mijn motor tikt afentoe, hij begint te tikken zodra ik boven de 100 kom, tot aan 80/90 niks aan de hand maar zodra ik harder ga gaat hij tikken, laat ik hem weer even 2 min staan motor uit is het tikken gewoon weer weg, ga ik weer 100 rijden of harder is het er weer,

Je hoort hem als je voor de auto staat links naast de motorsteun zeg maar, je hoort het wel uit de motor komen, verder is alles normaal, verbruik, temp alles

Garage kan niet zeggen wat het is, want vaak als ik daar ben tikt hij niet meer
    Wie weet raad want het is echt hinderlijk haaha groetjes Christiaan van Wijk

Volkswagen Polo 9n 2002 1.2 12v

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. hawkeye

hawkeye Active Member

Lid geworden:
    16 feb 2017

342
    63
    28
    Je hebt je al voorgesteld. Je Polo heeft een distributieketting, is die al een keer vervangen, is de onderhoudshistorie bekend?

Volkswagen Polo 6R Highline 1.4

4. Christiaan van wijk

Lid geworden:
    5 mei 2019

6
    4
    3
    Onderhoud is tot 166xx bekend, en waar ik hem van gekocht hebt, hebben bij 177xx kettigg laten vervangen omdat hij beetje lawaai maakte,

5. Christiaan van wijk

Lid geworden:
    5 mei 2019

6
    4
    3
    Het is alleen zo raar dat hij begint te tikken als ik poosje 100 rij, zet hem 5 a tien stil en tik weer weg, en zo gaat het elke keer

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie