Thule dakdragers

Heeft er al iemand dakdragers gemonteerd op zijn polo 6R?

Ik wil voor de vakantie wat meer bagageruimte en een collega heeft nog een skibox.
Dus vraag me af of de dakdragers mijn dak netjes blijft met dakdragers.
 
ik heb via een webshop carpoint dakdragers gekocht, is een stuk goedkoper
(€ 85) dan thule (€ 125) en past net ff wat minder maar voor die ene keer per jaar dat ik ze gebruik voldoet het.

[resize=600:2lpy2r1z]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OOEUNSFM.jpg[/resize:2lpy2r1z]
 
ik kan bevestigen dat een splinternieuwe nog niet ingereden bluemotion zelfs met 4 man van ~1.90 meter volbeladen en met skibox nog de berg in Oostenrijk op komt! :)



Leek wel een GTI, lekker laag lag ie ;)
Weinig last van wind. Er zitten alleen volgens mij een paar kleine vlekjes op mn lak bij mn deurpost waar de beugels vastzitten. Een soort doffe vlekjes die denk ik weggaan als ik hem poets. Maar die vlekjes kunnen ook komen door het stuk fietsband wat ik er tussen had gedaan. Niks schokkends in ieder geval.
Merk: Mont Blanc
 
peterbaarlo zei:
ik heb via een webshop carpoint dakdragers gekocht, is een stuk goedkoper
(€ 85) dan thule (€ 125) en past net ff wat minder maar voor die ene keer per jaar dat ik ze gebruik voldoet het.

[resize=600:5zn79s4t]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OOEUNSFM.jpg[/resize:5zn79s4t]

Kan je hiervan een link sturen?
 
link autot:

http://www.autot.nl/refine/18498,4896,45,16312

is zelfs goedkoper geworden! staan nu op de site voor iets minder dan € 64

ik heb geen zichtbare schade, na gebruik ff met turtlewax plekken poetsen en is niets meer te zien. Nadeel van deze dakdragers is dat ze niet passen in de montage punten in de onderzijde van de deurpost bij de achterdeur, echter klemmen ze wel goed vast tussen het dak en deurpost en de thule dakdragers zijn 2x zo duur! zoals ik eerder al heb gezegd voldoen ze voor enkele malen per jaar gebruik.

je merkt vanaf de 110 km/u wel dat er flink meer wind geruis is, vanaf de 130 begint het echt luid te worden, wij zaten er met 3 volwassenen en 2 kleine kids in en helemaal vol gepakt, bergop ging het niet harder dan 145 in zijn 4, de 5e versnelling wilde helemaal niet meer...
 
peterbaarlo zei:
je merkt vanaf de 110 km/u wel dat er flink meer wind geruis is, vanaf de 130 begint het echt luid te worden, wij zaten er met 3 volwassenen en 2 kleine kids in en helemaal vol gepakt, bergop ging het niet harder dan 145 in zijn 4, de 5e versnelling wilde helemaal niet meer...

Valt me eigenlijk helemaal niet tegen hoor :roll:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!