Thomas' :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Merk
Volkswagen
Model
Polo 9N
Uitvoering
1.4 16v
Kleur
Reflex Silver LA7W
Bouwjaar
2002
Nee ik had wel mistlampen maar ik had ze niet aangesloten, dus ik weet het ook niet zo 1,2,3 te vinden :mrgreen:

Verder ben ik ook geen monteur dus ik heb niet zoveel zelfvertrouwen dat ik kan zeggen dat het dan daadwerkelijk gaat lukken Stick Out Tongue ;)
 
Zijn een paar manieren om de kabel naar voor te brengen:
1. Via het zijscherm
2. Via de doorvoer van de motorkap opener (onder de motorkan in de hoeken)
3. Achte je pedalen loopt een kabel welke ook door het schutbord gaat, hier past nog een kabel naast.
Zelf ben ik voor optie drie gegaan, was wel wat zoewe maar met een lampje erbij zie het uiteindelijk goed
 
Zijn een paar manieren om de kabel naar voor te brengen:
1. Via het zijscherm
2. Via de doorvoer van de motorkap opener (onder de motorkan in de hoeken)
3. Achte je pedalen loopt een kabel welke ook door het schutbord gaat, hier past nog een kabel naast.
Zelf ben ik voor optie drie gegaan, was wel wat zoewe maar met een lampje erbij zie het uiteindelijk goed

Dus dan hoef ik niet het schutbord los te maken?
 
Thomas, wij zitten met exact hetzelfde probleem.
Geen technische kennis en 2 linker handen.
Vriend van mij (onofficiele monteur) heeft de inbouwhandleiding doorelezen maar komt er ook geen wijs uit. :(
Mocht het jou wel lukken, kan jij dan geen Nederlandse how-to maken? Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Thomas, wij zitten met exact hetzelfde probleem.
Geen technische kennis en 2 linker handen.
Vriend van mij (onofficiele monteur) heeft de inbouwhandleiding doorelezen maar komt er ook geen wijs uit. :(
Mocht het jou wel lukken, kan jij dan geen Nederlandse how-to maken? Stick Out Tongue

Haha, wat een crisis he Stick Out Tongue
Ik zal m'n best doen mocht het lukken. Hoop toch nog steeds dat iemand met verstand van zaken het voor me wil doen xD
 
Haha, wat een crisis he Stick Out Tongue
Ik zal m'n best doen mocht het lukken. Hoop toch nog steeds dat iemand met verstand van zaken het voor me wil doen xD

Haha, inderdaad.
Ik hoop ook zo'n iemand te vinden maar:
of ze lezen deze berichten niet.
of ze hebben geen zin
of ze kosten een rib uit je lijf. (dealer b.v.)

Op een ander forum hebben ze van een merk een hobbyclub.
Elke week kan je daar terecht met je vragen en problemen tegen een geringe vergoeding.
Dat is iets wat ik hier mis. :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!