The new female polo 9n3

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen als nieuweling.
Via google ben ik hier op het forum terecht gekomen!

Ik een trotse eigenaresse van een grijze VW polo 9N3 1.4 uit 2005.
Nu nog zo goed als standaard met stalen wintertjes eronder.
Wel zitten er al GTI koplampen in, wel nog rustig opzoek naar een GTI front(bumper, mist lichten, grillen), dus als iemand dit toevallig heeft liggen... Big Grin
En uiteraard de GTI sideskirts en achterbumper wil ik er ook op. Ben er alleen nog niet 100% over uit of dit heel misschien CUP edition gaat worden.

Airride is al in huis maar moet nog worden ingebouwd.
Ook nog een beetje aan het oriënteren voor andere velgen, ben er nog niet helemaal over uit waar mijn keuze op gaat vallen.
Andere kleur komt er als het goed is, van de zomer/eind dit jaar er ook op.
Hella achterlichten binnenkort maar ook eens bestellen.

Kwa performance en geluid zou ik ook wel wat beter en meer willen.
Maar om een turbo te bouwen op een 1.4 met een chip? Iemand ervaring hiermee met een 1.4?

Verder in de verdere toekomst misschien een engine SWAP doen, en een andere mooiere interieur erin.
Tenzij ik de loterij win, dan koop ik een supercar erbij en laat ik morgen gelijk alles aan de polo doen (want die gaat natuurlijk niet weg) :)

Toegevoegd een foto van mijn kleine lieve hartendiefje.

12493681_567607373398626_6940691382215114592_o.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Welkom op het forum!

Eindelijk weer eens een 9N3 Big Grin Ombouwen naar CUP Edition kan wel eens heel duur uitpakken aangezien de voorbumper voornamelijk erg in trek is. Dan heb je nog de bluemotion sideskirts (ja bluemotion sideskirts onder een cup, ik verzin het niet Big Grin) die ook niet heel goedkoop zijn. Neemt niet weg dat een CUP edition in het reflexsilver naar mijn mening het meest tot zijn recht komt. Als ik een keuze zou moeten maken op basis van kosten dan zou ik het bij een GTI ombouw laten.

Ben erg benieuwd wat je velgen keuze wordt bij de airride set. Zowel groot (17/18) als klein (16) gaat erg dik staan.
 
Mooie basis in ieder geval al.
Airride zomaar ff hebben liggen is niet verkeert.
Houd marktplaats al langer in de gaten,
is alleen nog nooit een knap setje langs gekomen.
Ik ben benieuwd wat je er van maakt.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
plus dat een 1.4 blok in de basis niet zo'n goede keuze is om een turbo op te monteren ;) zuigertjes kantelen al al te graag bij de Polo 1.4tjes.. met een turbo gaat dat er niet beter op worden, beter een swap doen naar een 1.8 20vt dan!

Als je alles om zet van een GTI (motor, remmen, kabelboom, ecu) kun je hem via de RDW ook zo laten omkeuren op kenteken omdat er al een homologatie voor bestaat! Dan hoef je geen uitgebreide circuis-test te laten doen.

Ik zou zeker zeggen een Cup ombouw, op deze kleur is dat echt nice! (mocht je toch een andere kleur doen op je Polo i.c.m. een cup edition ombouw zou ik iets van Gun Metal Gray of van Audi Daytona Gray pakken! :) )

Veel succes in elk geval, hou ons op de hoogte en bij vragen weet je het forum te vinden ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Dankjewel allemaal!

De plannen zijn inderdaad leuk, had zelf ook wel het idee dat een swap beter zou zijn dan een kleine turbo op de lieve 1.4 haha. Ik zit nu op 2 velgen waar ik me keuze op wil gaan maken. Of er moet natuurlijk iets anders openeens voorbij komen haha.

Kwa kleur gaat het geen cup edition worden lees ik zo want de nieuwe kleur word niks in de buurt van in ieder geval... Wel staat er zeker weten ook een custom verbreding in de planning voor me kleine po, vergeten te vermelden hier boven haha.

De po gaat hopelijk wel leuk worden om te zien hoop ik!!
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!