The Carroom Almere

Bosino

Bekend lid
1,012
10
48
Hi,

Heeft iemand ervaring met The Carroom in Almere? Al 8,5 jaar actief op Marktplaats, maar op google geen enkele recensie of ervaring te vinden over dit bedrijf.

Ze hebben een leuke Polo Cross te koop.

http://link.marktplaats.nl/m1416056...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

In 2018 is er €600 aan BPM betaald bij import. Rest BPM op dit moment is €70.

Is dit een auto waar ik mijn vingers niet aan moet branden gezien het lage BPM bedrag wat betaald is?
 
Aan de lage BPM te zien, is het een schadebak die geimporteerd is en hier opgeknapt is. Ik zou je niet aanraden om een schadebak te kopen. Tenzij de prijs natuurlijk zo goed is dat je er niet om heen kan en je het risico wil nemen.
 
Volkswagen  Polo GTI 6R  1.4 TSI 
Als de BPM laag is betekent dat niet meteen dat het een schadeauto is geweest, de BPM van mijn GTI was ook 2100 euro als ik m zonder tegenrapport had ingevoerd, ik heb bij lange na geen 2100 euro bpm betaald, het kan op veel goedkopere manieren..
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Als ik deze auto vandaag zou importeren, moet ik (als ik autoweek moet geloven) 1200€ BPM betalen. Vorig jaar is de helft betaald. Scenario 1 : Het kan dus een schade vrije auto zijn waarvan de import papieren anders zijn ingevuld (@dov ) zodat er minder betaald moest worden.
Scenario 2 : Het betreft een auto die lichte schade heeft gehad. Als deze auto helemaal in de kreukels lag zou er veel minder BPM betaald moeten worden ga ik van uit.
 
Als ik deze auto vandaag zou importeren, moet ik (als ik autoweek moet geloven) 1200€ BPM betalen. Vorig jaar is de helft betaald. Scenario 1 : Het kan dus een schade vrije auto zijn waarvan de import papieren anders zijn ingevuld (@dov ) zodat er minder betaald moest worden.
Scenario 2 : Het betreft een auto die lichte schade heeft gehad. Als deze auto helemaal in de kreukels lag zou er veel minder BPM betaald moeten worden ga ik van uit.

Niet anders, maar creatief ingevuld.

overigens scenario 2 klopt niet


Datum eerste toelating: 1 januari 2011
Energielabel: C
Consumentenprijs: 25190,-
CO2 uitstoot: 119 g/km
Indicatie te betalen Rest-BPM: 640,-

Dus om en nabij de 640 euro BPM mocht je precies dezelfde auto nu willen invoeren

Maar niet vergeten, goedkoop is duurkoop meestal
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Idd rapport vragen en goed kijken naar de schroeven in de panelen, kleurverschillen in de dorpels en golvende zijpanelen!
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Jammer dat ik aankomende dagen niet meer in Almere kom. Anders had ik aan de hand van lakdikte meting kunnen zien of het een schadebak is. Je kan zelf natuurlijk ook een lakdikte meter kopen. Kost je 130 euro maar heb je wel zekerheid.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
op een gegeven moment heb je het wel gezien; werd saai, GTI is leuker, denk dat dit mn laatste polo wordt, daarna golf/a klasse oid
wat ik altijd al wou weten is hoe klinkt hij in een tunnel als je vol gas geeft lol? trek je alle aandacht of heb je daarvoor tog een gti nodig?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!