Testbank meeting! Nr.2 Geannuleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Testbank meeting!

dan meld ik me ook maar aan, kijken of volkswagen me die 95 pk kan geven op de testbank :mrgreen:

1. JeroenMPC (Ventura ECU, beschikbaar: 19 & 26 November)
2. starsky (JD chip, beschikbaar: 19 & 26 november)
3. MennoH (TDSL chip, Beschikbaar 19 & 26 november)
 
Re: Testbank meeting! Nr.2 3 Aanmeldingen

hmmm... dubio :roll:
ja en nee, ja ik wil de bank wel op (ventura ecu voor de 1.2 tdi), nee: ouders weten niet dat de polo "gechipt" is :roll:

Misschien dat ik dan extra betaal voor 2 uitdraaien? Stick Out Tongue
1 keer met chip en 1 keer zonder chip :lol:

antwoord houdt je van mij nog even te goed (nog even goed overwegen) ;)
maar anders kan ik alleen de 26ste ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Testbank meeting! Nr.2 3 Aanmeldingen

Ik wil ook mee maar kan alleen de 19e en dan liefst zo vroeg mogelijk op de dag/middag. Moet om 19:00 uur weer in Maastricht zijn.

Qua alternatieve datums kan ik sowieso helaas niet meer in december, in januari, en zeker in februari is nog wel van alles mogelijk.

Dus:
1. JeroenMPC (Ventura ECU, beschikbaar: 19 & 26 november)
2. starsky (JD chip, beschikbaar: 19 & 26 november)
3. MennoH (TDSL chip, beschikbaar: 19 & 26 november)
4. spiky (beschikbaar: 19 november ovb)
5. weem (Ventura ECU, beschikbaar: 19 november)
 
Re: Testbank meeting! Nr.2 5 Aanmeldingen

@Iedereen Ik wil nog even benadrukken dat ik nog géén contact heb gehad met TVS. Maar willen we de 19e vastleggen, moet ik dat wel zo snel mogelijk doen.

Vorige keer waren er ook veel 6R GTI aanmeldingen.

*Mail gestuurd naar TVS, in afwachting van een reactie.
 
Re: Testbank meeting! Nr.2 19 November TVS Engineering

Jongens ik heb een probleem, de verschrikkelijke november/ december verplichtingen hebben ook mij te pakken. De 19e gaat dus niet lukken aangezien het ook nog een eindje rijden is.

We kunnen langskomen bij TVS maar ik kan niet met jullie mee. Er zijn helaas ook maar weinig aanmeldingen.

Iemand die zich geroepen voelt om de organisatie op zich te nemen?

We moeten snel iets regelen want ik kan tvs niet aan het lijntje houden.
 
Re: Testbank meeting! Nr.2 19 November TVS Engineering

Het werd zaterdag sowieso al krap voor me dus wat mij betreft verzetten we de testbankmeeting en proberen we opnieuw iets te regelen in januari of februari.

Er waren inderdaad niet veel aanmeldingen maar ik denk dat we in ieder geval altijd wel 5 man op de been kunnen krijgen, dan vragen we tegen die tijd wel aan TVS of een ander bedrijf of er iets met groepskorting te doen is.

Dat is althans mijn idee, als er iemand is die het alsnog wil oppakken komende zaterdag is dat natuurlijk ook prima, dan sluit ik waarschijnlijk alsnog wel aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!