Terugroepacties wat nu?

Hoi allen,

Ik zie terugroepacties op rdw. Wat moet ik gaan doen? Als goed is heb ik nog ongeveer 1 jaar fabrieksgarantie. Wordt dat volledig vergoed door de dealer?

Zie bijlage:
 

Bijlagen

  • 0E5D8C63-6E84-4DAB-B7F2-67D7CD684E02.png
    0E5D8C63-6E84-4DAB-B7F2-67D7CD684E02.png
    99.6 KB · Weergaven: 155
Vw  Polo AW  1.0 
Je screenshot lijkt me toch vrij duidelijk?
Neem contact op met de VW dealer van je voorkeur, en geef ze eventueel de referentiecode van de terugroepactie door. Afspraak maken en de wagen binnenbrengen.

Terugroepacties dienen om een ontwerp- of fabricagefout te herstellen, en zijn bijgevolg altijd gratis.
Je zal hiervoor niets moeten betalen.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Hoi allen,

Ik zie terugroepacties op rdw. Wat moet ik gaan doen? Als goed is heb ik nog ongeveer 1 jaar fabrieksgarantie. Wordt dat volledig vergoed door de dealer?

Zie bijlage:
Welk BJ is jouw Polo AW? De mijne is uit 2018/9 heb 4 jaar garantie maar ik zie geen terugroepactie voor mijn Polo AW.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ja dit word vergoed. Werkte tot 1 jaar terug zelf bij de vw dealer deze actie houd in dat ze de handrem gaan stellen en er een extra borg moer op het stel mechaniek word gezet. Waarschijnlijk merk je nu al dat je handrem vrij hoog opgetrokken moet worden eer ie goed vast staat?
 
Ja dit word vergoed. Werkte tot 1 jaar terug zelf bij de vw dealer deze actie houd in dat ze de handrem gaan stellen en er een extra borg moer op het stel mechaniek word gezet. Waarschijnlijk merk je nu al dat je handrem vrij hoog opgetrokken moet worden eer ie goed vast staat?
Kun jij me misschien helpen? Mijn polo aw gti uit 2018 maakt een irritante geluid als je achteruit rijdt. Dit blijkt een bekende kwaal te zijn en kan verholpen worden door de dealer wat ik ergens gelezen had door trillingdempers te plaatsen. Ben jij hiermee bekend? Zoja kun je dit ook eventueel plaatsen? of iemand anders hier?
 
Volkswagen  Polo 2.0 GTI  2.0 tsi 200 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!