Tempratuursenssor..

Hallo,

Mijn lampje van m’n polo 9N brand al enige tijd, als ik weg rij duurt het enkele secondes en dan brand die. Niet eens maar altijd wanneer ik de auto start.

Heb de tempratuursensor al vervangen bij het blok, en KVS reservoir. Alsnog brand het lampje..

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn ?

Alvast bedankt,
 
Volkswagen  Polo 9n  1.4 16v 
Het is maar goed dat er lampen branden anders zag je niet veel :)

Zoals vermeld welk lampje brand en daarnaast kan het nog zoveel zijn en is uitlezen misschien beter om duidelijkheid te krijgen over wat er mis is
 
Hallo,

Mijn lampje van m’n polo 9N brand al enige tijd, als ik weg rij duurt het enkele secondes en dan brand die. Niet eens maar altijd wanneer ik de auto start.

Heb de tempratuursensor al vervangen bij het blok, en KVS reservoir. Alsnog brand het lampje..

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn ?

Alvast bedankt,
Even voor de zekerheid je koevloeistof sensor IN het koelvloeistof systeem heb je al vervangen? Een simpele controle is de AC uit zetten en als de vin meteen inslaat bij starten weet je of deze kapot is, voor de zekerheid even meten :).

Zit natuurlijk ook voldoende kvs in he? Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!