Temperatuursensor

Beste wensen als eerst maar heb een vraagje, mijn boordcomputer van polo uit 2003 geeft te lage temperatuur aan en garage zegt dat er niks aan te doen is. Ik heb al dik €3000 uitgegeven aan onderhoud en vernieuwingen sinds ik mijn polo van sloop heb gered en is technisch nu gewoon 95%. in orde. Nieuwe remmerij rondom (schijven en blokken), alle vloeistoffen vervangen, nieuwe banden, nieuwe koplampen, gasklep en nog veel meer wat kleinere dingen.
Moet ik nu ander dashboard inbouwen? Als ik Google dan zie ik verschillende soorten storingen.
Mocht iemand het weten dan hoor ik dat graag want is best wel irritant dat ik in scherm zo'n 8 graden verschil heb qua buitentemperatuur en altijd min.

Zijn er ook meetings voor polo fans? Heb gewoon standaard polo maar is wel mijn polo...

Volkswagen  polo 9N 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!