Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dat zei je gisteren ook al!Zal het eerst gaan testen en eens een lampje eruit halen kijken wat hij dan aangeeft, maar het regent hier nu morgen maar even kijken.
Laat wel even weten wat het resultaat dan is.
Bedankt voor het mee denken.
Komt goed, het spijt me.dat zei je gisteren ook al!
je wil toch de oorzaak hebben?
ga er dan ook achteraan!
dan kunnen we dingen weg strepen wat de oorzaak kan zijn.
alleen vragen en nix doen daar kunnen we nix mee.
als er iets stuk is aan mijn auto dan ga ik direct op onderzoek uit!
hub trek er een lamp uit en vertel ons wat ie doet!![]()
Als je dan toch bezig bent zet gelijk even needle sweep aan met eeprom![]()
wie heeft blauwe naalden?Dat kan tegenwoordig via OBD. De teller hoeft er niet uit, en ook niet opengemaakt te worden!
Hij doet ook blauwe naalden + bijbehorende leds monteren in je teller voor 85,-
Dat kan tegenwoordig via OBD. De teller hoeft er niet uit, en ook niet opengemaakt te worden!
Hij doet ook blauwe naalden + bijbehorende leds monteren in je teller voor 85,-
Voor GTI vdo tellers niet, maar, de rest (bijna elke 2010-2013.5 polo) wel
wie heeft blauwe naalden?
bj diesel/benzine? bm?Jawel! Vorige week heeft een gozee het nog voor elkaar gekregen!
Maar jij zei dat ze tekoop waren?De Polo R WRC Street heeft deze standaard
bj diesel/benzine? bm?
Maar jij zei dat ze tekoop waren?
ok bedankt voor de info. verkeerd begrepen )))))Ik zei dat hij naast EEPROM aanpassen via OBD ook blauwe naalden kan monteren in je eigen teller. Daarvoor moet jeo zowel de naalden als de LED's wisselen
Heb recent een GTI teller gemonteerd van het merk VDO. Heb afgelopen week via OBD de EEPROM laten aanpassen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.