Teller unit met groot scherm boordcomputer

Na flink zoeken heb ik misschien een teller unit gevonden met groot scherm boordcomputer.
Nu komt het. Volgens het artikelnummer heeft de unit dus het grote schermpje in de midden.
Echter de onderdelen boer waar hij ligt kan de unit niet testen omdat hij geen auto heeft.
Ik zoek dus een manier om 100% vast te stellen of het om de versie gaat met scherm.
Weet iemand van jullie een manier om dit te weten zonder de unit aan te sluiten? Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
9N3 teller met FIS heeft echt een schermpje ertussen die er glimmend eruit ziet waar 1 zonder FIS dat mattige zwarte als ondergrond heeft.


tacho-frisch-angelernt-lampe-123494-8675.jpg
 

Bijlagen

  • Teller_GTI_01-1.jpg
    Teller_GTI_01-1.jpg
    48.3 KB · Weergaven: 145
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Dat is iets voor later.

Deze unit is vrij uniek voor een diesel 130 PK tot 260 km/h op de teller.
Hij wil er €75 voor incl. BTW en verzendkosten. Ik kan hem haast niet laten liggen.

-EDIT-
Daar komt nog bij dat modules tweedehands niet zo duur zijn.
 
Heb net nog een keer contact gehad en heb de unit maar gewoon gekocht.
We hebben samen over de telefoon het artikelnummer nog eens besproken.

Ik heb nog korting gehad ook nog. Voor €75 wordt hij onder rembours verstuurd.
De extra kosten voor het versturen onder rembours hoef ik dus niet te betalen.

Nu opzoek naar een hendel en kabelboom voor MFA/FIS bediening en aansturing.
Ben hier echt super blij mee. Dit soort dingen maakt van een "standaard" Polo een luxe Polo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En GTI tellernaalden om het geheel af te maken
icon_e_biggrin.gif
Die ben ik nog niet tegengekomen. Waar zou je zoiets kunnen bestellen?

Kan de RMT100 nog iets doorgeven aan het infoscherm tussen de tellers?

Heb er op gezocht, maar zo even snel denk ik van niet.
Maar er zijn ook modules die bijvoorbeeld de turbo druk op die plek neerzetten.
Dat lijkt me erg gaaf! Dan kun je daar van alles zien over de status van de auto.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas maar waar! Misschien heb ik te vroeg gejuicht.
Ik heb zojuist nog even twee Volkswagen dealers gebeld.

Er zijn meerdere uitvoeringen van de teller unit met het zelfde onderdeel nummer.
Ze konden verder geen details geven of er ook uitvoeringen zijn zonder schermpje
met hetzelfde onderdeel nummer

Dit is het onderdeel nummer waar we over praten: 6Q0 920 843 B

Misschien wil er iemand even meezoeken of dit artikel nummer altijd met display is?
Ik heb de onderdelen boer ook nog gebeld en die hebben hem al opgestuurd.
 
Na een uurtje Googlen op het onderdeel nummer vind ik alleen maar informatie terug over boordcomputer klokken.
Het ziet er naar uit dat er morgen dus een leuk pakketje wordt bezorgd. Zodra het binnen is horen jullie het ook.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!