Telefoonhouder / broeit proclip polo 6C

Goedenavond,

Heeft iemand al in zijn polo 6c een telefoonhouder rechts van de radio geplaatst? Zo ja hoe?
Ik wou dit met een brodit proclip doen maar deze vind ik niet voor rechts naast de radio maar enkel voor aan de a-stijl en ik wil de houder toch echt rechts van de radio hebben.


Ik hoor graag jullie oplossingen
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
http://www.broditnederland.nl/contents/nl/p43182_Brodit-Proclip-854383-Volkswagen-Polo-10-.html

Je krijgt er een clipje bij om ruimte te maken in de naad van de radio. Daar kan je de brodit tussen duwen. Werkt goed!

Die ben ik inderdaad tegengekomen op het internet alleen betreft dit de houder voor de polo 6R ik zoek een houder voor de polo 6C Facelift. Van deze twee modellen verschilt het dashboard ook. Kan iemand bevestigen dat de brodit proclip van de 6R op de 6C past?
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
@Dominique Noiville lijkt me niet, als ik zo naar die afbeelding kijk past die clip nooit in het stuk onder de knoppen naast de radio totaan beneden, noch naast de knoppen. Then again, je kunt 'm bestellen en als 't niet gaat retour sturen en je geld terugkrijgen hè ;)

Ik denk er precies hetzelfde over daarom ben ik op zoek naar bevestiging dat er iets is dat past:) zullen vast genoeg mensen zijn die een houder gemonteerd hebben neem ik aan.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!