telefoon voorbereiding

Ik heb in mijn polo een telefoon voorbereiding zitten.
Nu misschien een beetje een stomme vraag, maar wat kan ik hiermee?
Moet er een houder gekocht worden of zo iets?

DSC_2297-1.jpg


Ook zou ik graag mijn ipod toutch of mijn iphone willen aansluiten in de polo
ik heb wel ff zitten kijken maar kan geen aansluiting of voorbereiding vinden.

Wat ik wel zag; een soort stekkertje onder het dashboard. net boven de asbak zeg maar...

Misschien heeft een van jullie een fototje?

Alle tips zijn welkom!
 
Als je een iphone wilt aansluiten waarmee je handfree kan bellen én muziek afspelen via je installatie zijn er diverse mogelijkheden. Ik heb me hier laatst ook voor mijn eigen wagen in verdiept, maar heb er van af gezien omdat de aanschaf nogal duur was (boven €100,-).
Als je even googled op VW interface o.i.d. kom je vrij ver.
Ik kan op mijn radio geen CD of MP3 afspelen en heb nu een eenvoudige FM transmitter gekocht voor € 6,50 en die werkt uitstekend.
 
Hallo,

Toevallig heb ik dit weekend een polo gekocht met exact hetzelfde dashboard, hetzelfde audio/navigatiesysteem en dezelfde telefoonvoorbereiding. Ik heb al een fm-transmitter gekocht, hiermee kan ik dus muziek luisteren. Ik weet alleen óók niet hoe ik mijn telefoonvoorbereiding kan gebruiken. Graag zou ook ik handsfree kunnen bellen. Kan ik op de één of andere manier hiervoor gebruik maken van het stekkertje? Kan er een bluetooth doosje op aangesloten worden ofzoiets? Of zijn er nog andere makkelijke mogelijkheden?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!