Voorstellen Tee.es.ie’tje

Dag allemaal,

Ik ben nieuw hier. Sinds begin dit jaar lid geworden van het forum, met name uit interesse om ervaringen van andere polo gebruikers te lezen.

Zelf heb ik een zilvergrijze polo 1.2 tsi uit 2012. Deze heb ik sinds eind 2018 in bezit en heb er zeer veel plezier mee.

Wat ik op mijn verlanglijst heb staan en denk ik binnenkort wel wil gaan realiseren is:
- Een RCD330 (heb nu een RCD310)
- Andere velgen kopen. Heb mijn zinnen nu gezet op de GMP Atom 17 inch.

Ik heb nu een aparte zomer en winterset velgen. Winterset heeft een leuke sportset 15 inch, terwijl ik tijdens de zomer met wieldoppen rijd. (Zo heb ik de auto destijds gekocht). Daar mag wat mij betreft wel verandering in komen. Verder heb ik niet-echt plannen eigenlijk!

Ik zal deze week eens een foto maken en hieronder plaatsen... Groet!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!