Technische verschillen Polo 1.2 TSI 90/105pk?

Zijn er ook technische verschillen tussen de polo 1.2 TSI 90 en 105pk? Enige wat ik kan vinden is de extra 6de versnelling.

Ik vraag dit omdat ik op het punt sta om een polo 1.2 TSI te bestellen met DSG-7, en zowel de 90pk als de 105pk zijn beide naar 140pk en 225nm te chippen. Wanneer ik toch ga chippen kan ik beter de 90pk nemen en mij zo 1400 euro besparen wat de meerprijs is voor de 105pk.

Echter wil ik wel zeker zijn dat er geen andere technische verschillen zijn waardoor ik later misschien spijt zou kunnen krijgen dat ik alsnog niet de 105pk heb gekozen.

Bandenmaat en remmerij is volgens mij ook hetzelfde maar ik weet dit niet zeker.
 
1.2 tsi 90pk kan gewoon naar 140 gechipped worden. enige verschil is als je gaat chippe dat je met de 90pk iets meer kwijt zal zijn dan de 105 pk ( stages 1, 2, 3 )

dit is mij verteld door pm carstyling waalhaven..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!