Te vinden bij de dealer ?

Ik kwamnet op Club Polo UK deze tegen ...

Polo005b-1.jpg


Nu mijn vraag , zijn deze zo bij de dealer te verkrijgen ?
Ik weet dat er al eerder duitsers dit nagemaakt hebben maar deze lijken mij geen namaak ....
 
Het spul is origineel vw... het komt van de vw polo sporty: alleen in Azië geleverd. Europese dealers kunnen geen Aziatische onderdelen bestellen... althans dat zeggen hier uit de buurt 3 dealers op rij

degene van de foto zijn de gti uitvoering en kosten 180e (omgerekend)

je hebt ze ook nog zonder de intercooler opening voor 150e

te bestellen via http://www.vaglink.com
 
Heb onlangs een bumper tegen gekomen op carfantasy.nl van dietrich .
Ik stuurde mailtje met de vraag of deze los te verkrijgen waren en die mensen zeiden van ja .
Dus mss binnenkort daar te bestellen ... Als ze eens opschieten met hun prijsaanvraag van mij tenminste :roll:
Is nu al een week dat ik stuur voor de prijs te weten omdat ik deze dringend wil , maar reeds geen antwoord .
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!