[Te koop] Winter en Zomerbanden 15 en 16 inch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren en dames,

Via deze weg probeer ik twee setjes banden (ENKEL DE BANDEN ZIJN TE KOOP, ER KOMEN GEEN VELGEN BIJ!!) te verkopen. Ik heb een set winterbanden en een set zomerbanden te koop.
De zomerbanden hebben de volgende afmetingen: 215/45R/16 90V van Continental PremiumContact 2. Deze banden zijn nog geen maand oud! Komen van de dealer af op de "Rivazza" velgen. Heb er maar 850km meegereden. Reden van verkoop is dat ik naar 17 inch wil overstappen.

Richtprijs is €325,- gelieve enkel op te halen in Echt (Midden-Limburg). Een goed bod wordt uiteraard ook overwogen!

Tevens heb ik een setje winterbanden te koop met de volgende afmetingen: 195/60R/15 88T M&S van Vredestein Snowtrac 3. De banden zijn net een jaar oud en enkel een winter mee gereden. Nog genoeg profiel er op voor een of twee winters. Reden van verkoop is dat ze niet passen op de velgen die ik wou gebruiken voor de winter.

Richtprijs is €225,- gelieve enkel op te halen in Echt (Midden-Limburg). Een goed bod wordt uiteraard ook overwogen!

Indien er interesse is in alle banden kunnen deze ook samen gekocht worden voor €500,-

Foto's worden later toegevoegd!

Bij interesse of meer vragen stuur maar een PM!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!