Te koop, Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI in nieuwstaat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte

Bij deze verkoop ik mijn Volkswagen Polo. De reden van verkoop is omdat ik opzoek ben naar iets anders (bezine). Ik rij teweinigkilometersvoor een diesel.
MyPolo - Openbare afbeeldingen

Opties:

• PackBusiness (automatisch dimmende binnenspiegel, regensensor, armsteun, cruise control, parkeersensoren, boordcomputer, bandenspanningscontrole, leren stuur handren en schakelpook, dagrijlichten).
• GPS RNS 310 (climatronic, gekoeld handschoenenkastje,stofen pollenfilter met actieve kool, navigatiesysteem RNS 310 met CD-speler, 4 x 20W - 6 luidsprekers, CD-rom Benelux).
• iPod/iPhone aansluiting (in handschoenenkastje, bediening via radio).
• Normaalreservewiel(staal).
• Opbergruimte onder passagierszetel.
• Set winterbanden (stalen velg met deksels).
• ...


Extra's (eventueel erbij verkrijgbaar):

• Interieur verlichting LED (voor + achter en in de koffer).
• Verchroomde nummerplaathouder + LED verlichting.
• Textiel mattenset voor in de zomer + extra set voor in de winter.
• Waxoyl lakverzegeling.
• Pilot Pro Line Xenon (6000k).
• Standlichten LED.
• Zomer set: 17 inch aluminium 5 spaaks velgenglanzendzwart (twv 1100 euro).
• ...



Beschrijving:
Auto is in absolute nieuwstaat. Slechts 16 000 km op 1 jaar en 4 maanden tijd. Er wordt wel nog dagelijks mee gereden voor de nodige verplaatsingen. De wagen is nieuw aangekocht bij Volkswagen Garage Smets Armand te Bilzen en er is nog garantie (stukken, uurloon,...) op tot eind 2013. Auto is altijd zeer goed onderhouden geweest. In de zomer wekelijks met de handgewassenen in de winter om de 2 weken als het weer het toe liet. Ook het interieur is goed onderhouden geweest (wekelijksstofzuigen,...). In deze wagen is nooit gerookt en is tevens ook ongeval vrij (nooit accident gehad,...). Nooit gek mee gedaanaltijdmooi warm gereden. Het is ook een heel zuinige wagen. Met een tank van 40 liter doe je ongeveer een 800 km of meer. De wagen heeft onderhoud gehad in februari 2013 op 15 000 m bij een erkende Volkswagen garage.Normaalmoet dit pas om de 30 000 km of 2 jaar. De winter set heeft nog voldoende profiel en kan nog enkele seizoenen mee. De zomerset is in nieuwstaat, zijn bijna geenkilometersmee gemaakt. De nieuwprijs van deze wagen is/was 20 000 euro zonder de extra opties.


De prijs is bespreekbaar en afhankelijk van de door U gekozen extra's,... U kan me altijd bereiken via mail, GSM,...
Vraagprijs: 16 900 euro --> 14 900 euro of een goed bod wordt overwogen volledig standaard.

Met vriendelijke groeten

Daniël Barzeele
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed dat je het vraagt iPolo, compleet vergeten ! Big Grin
de vraagprijs zit rond de 16900 euro maar is bespreekbaar en natuurlijk ook afhankelijk van de gekozen opties (eventueel).

Met vriendelijke groeten

Daniël Barzeele
 
jammer dat je hem weg doet, vindt het toch wel een dikke wagen! ga je opnieuw voor een polo maar dan benzine of wat voor iets komt er in de plaats?
alvast veel succes met de verkoop ;)
 
Ik wil opnieuw voor een Polo gaan maar dan inderdaad een benzine en iets sportiever Big Grin :) :) (if you know what i mean)
Kan mss ook nog wat anders worden maar het zal sowieso binnen de vag groep blijven dan.
Alles hangt natuurlijk af van wat ik nog voor mij huidige wagen krijg. Ik wil namelijk niet te veel bijleggen op de volgende.
We zullen wel zien of het lukt :) ;)
 
omhoog er mee!
Edit prijsaanpassing: mag voor 14 900 weg volledig standaard, een goed bod wordt ook overwogen.
Huidige km stand: 17 125km, de zomerbanden liggen op.
Niemand geïnteresseerd in een nette, zuinige, jonge Polo ?
voor foto's kan je ook in mijn garage kijken, zie dat het linkje vervallen is nu Big Grin
 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, explorator? Als je niet reageert voor dinsdag 2 juli, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
mag een slotje op.. :)
besluit is genomen, ga em toch houden.
het is mijn eerste bakkie dus toch iets speciaals...

bijkomende redenen zijn ook omdat ik te veel moest opleggen op een GTI (7000 euro of meer), de slechte reputatie van de Polo GTI's qua olieverbruik, plus dat de blokken scheuren,... zitten nog te veel kinderziektes en onvolmaakt heden in :)

We gaan dus gewoon lekker verder met deze :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!