Te koop Ventura Tuningbox voor 1.2tdi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wicko071

Bekend lid
2,069
468
102
Bij deze verkoop ik mijn externe ecu voor de 1.2tdi.. ik heb het idee dat het op mijn polo niet werkt..

Als iemand er verstand van heeft kan je hem komen bezichtigen en bij interesse overkopen..
Ik mis wel het kapje die met 2 schroeven vast zit.. die ben ik kwijt geraakt..( het viel in de motorruimte )

Vraagprijs: €100,-..

Fotos volgen later..
 
Laatst bewerkt:
Hierbij paar foto's
e14e8b5d1ed7a762390d1029c9291aac.jpg


cf5f29d26f4401b2c3113655719f2917.jpg
 
vraagje, Waarom had jij deze moeten los schroeven? en heb jij aanpassingen gedaan aan dat box?
was deze stand ook op 9 toen je hem had gekocht?

als alles duidelijk is wil ik wel komen kijken..
ik kom uit Rotterdam. En jij Wicko?
 
vraagje, Waarom had jij deze moeten los schroeven? en heb jij aanpassingen gedaan aan dat box?
was deze stand ook op 9 toen je hem had gekocht?

als alles duidelijk is wil ik wel komen kijken..
ik kom uit Rotterdam. En jij Wicko?
Hij stond indd op stand 9.. Dat is de reden waarom ik hem had losgeschroefd.. Volgensmij kun je geen aapassingen aanbrengen, alleen op de stand te selecteren na..

Ik kom uit Leiden.. Als je interesse hebt kan je lags komen..
 
  • Leuk
Waarderingen: vwpolobm
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!