Te koop: ventura chip 1.2TDI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gewoonjan

Voormalig teamlid
3,181
4
94
Hallo allemaal!

Aangezien ik mijn chip niet meer gebruik ligt die nu stof te vergaren dus heb ik besloten 'm te verkopen.

Waarom heb ik m er überhaupt uitgehaald?
-->omdat ik wilde testen of het veel verschil maakte, is die er tussen uit gegaan en mijn conclusie was dat de auto wel wat langzamer is geworden, maar het voor mij niet dusdanig is dat het stoort.

Er is een stekkertje wat beschadigt waardoor die niet meer vast klikt, maar wel gewoon er omheen klemt en dus geen problemen geeft met rijden oid. (heb er zelf ook zo'n 5 á 6k zo mee gereden)
Ik heb ookal contact gehad met ventura en zij kunnen dit stekkertje voor jou gewoon vervangen voor 5e (materiaal kosten alleen, de rest is service van hun), maar wegens tijd gebrek ben ik er nog niet langs geweest.

De chip is van zomer 2011
De chip is voor de 1.2TDI

Foto's komen nog.

Vraagprijs is €230,-

Reacties graag via pb!

Grt,
Jan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
@iedereen

Helaasch, ik heb de chip zojuist buiten t forum om verkocht;)
Dus voor een ventura chip, be on the look out for the next oneStick Out Tongue

Mag dus een slotje op :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!