Te koop RNS510 incl Navilock en GPSantenne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hierbij bied ik mijn hagelnieuwe EN 100% eerlijke RNS510 Radio/Navigatie/Multimedia -systeem aan.

Het systeem in origineel van volkswagen. En zit nog maar kort in mijn auto.
Reden van de verkoop is het feit dat mijn auto verkocht is.

Met dit systeem kun je:
-Radio luisteren
-Multimedia afspelen van SD KAART OF DVD OF MP3cd's (Ook USB wordt ondersteund, mits er ook een multimediabox in de auto zit)
-Park distance control via het beeldscherm van de radio
-mogelijkheden tot aansluiten van een achteruitrijcamera
-DVD kijken (ook tijdens het rijden. De beveiliging hiervan is sofwarematig omgeleid)
-Navigeren met de meest recente kaarten

Kortom een zeer uitgebreid systeem voor uw volkswagen!!!
De kenners zullen ook weten wat dit systeem allemaal kan!

Het betreft een systeem van het laatste nieuwe type "D"! Dit houdt in dat deze beschikt over een LED display (de oudere modellen hadden een normaal LCD display.)

De officiële fabrikant is Continental.


Tevens wordt ook zoals het hoort de radiocode meegeleverd van de radio.

Als EXTRA bonus krijgt u dan ook de NAVILOCK erbij. (ter beveiliging van het systeem) ook deze is weer origineel van volkswagen.

PRIJS € 500,00
 

Bijlagen

  • foto 3.jpg
    foto 3.jpg
    38.6 KB · Weergaven: 221
  • foto 4.jpg
    foto 4.jpg
    42.9 KB · Weergaven: 214
  • foto 5.jpg
    foto 5.jpg
    39.9 KB · Weergaven: 211
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Barry, beschik jij ook over de nodig kennis en materialen om deze RNS 510 in te bouwen?

Ik heb dit laten inbouwen bij VAS Technics in Zeist..
Maar een handig iemand kan het ook zelf hoor.

Voor de inbouw heb ik 100 euro betaald (ALL IN):
-inbouwen RNS510 en aanmelden op de auto (check of alle speakers het doen etc.)
-inbouwen Navilock systeem.
Ik was er een uurtje wachttijd aan kwijt maar deze jongens hebben wel kennis van zaken en het is super netjes (exact zoals fabriek af).
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ik heb nu al een RNS310 als ik deze RNS510 er in zou monteren is dat dan plug & play of moet je dat ook nog aanmelden en dergelijke?

Alle kabels en aansluitingen zijn plug en play, maar aanmelden blijft altijd noodzakelijk;)
Je moet je huidige RNS dacht ik ook weer opnieuw aanmelden als je de quadlock stekker los haalt;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Topic titel zegt met GPS antenne dus was benieuwd wat er bij zit, kon wezen dat de vin antenne alsnog achteraf te plaatsen was.

Klopt, dat is aan Barry om even te verduidelijkenStick Out Tongue
En die vin is zeker achteraf te plaatsen! Al zou je dan wel voor een mooier alternatief kunnen gaan, zoals bijvoorbeeld de vin op de touran of golf 6;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!