Te koop: Rns 315

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan ik de RNS 315 gewoon in de auto hangen stekkers achter in en het werkt. of heb ik nog een GPS ontvanger nodig of ander antenne ofzo !? En multimedia box is gewoon de zelfde !? ( USB ) Als dat ik nu al heb enzo !?

Hij is 100% natuurlijk! En werken doet hij gelijk als je hem aansluit. Je hebt wel een gps antenne nodig die je achter je radio of achter de tellerklok aansluit.
 
Rns 315

owww, zonde anders software voor € 100,- aan RobPolo444 kunnen verkopen. En dan had ik misschien de RNS 315 voor € 395,- kunnen krijgen. ik geef toch niet zo om navigatie dus


als jullie dit onderling kunnen afspreken vindt ik alles best als de 495,- totaal haalbaar is.

dus bij deze!


kan ik de RNS 315 gewoon in de auto hangen stekkers achter in en het werkt. of heb ik nog een GPS ontvanger nodig of ander antenne ofzo !? En multimedia box is gewoon de zelfde !? ( USB ) Als dat ik nu al heb enzo !?

Hij is 100% natuurlijk! En werken doet hij gelijk als je hem aansluit. Je hebt wel een gps antenne nodig die je achter je radio of achter de tellerklok aansluit.

dit is niet, niet meer reageren. Maar ik hoorde vandaag iets over dat de RNS ingelezen moet worden in de auto. En dat alleen de dealer kan doen. hij moet dinsdag toch voor onderhoud naar de garage en dan zal ik informeren


Volgens mij had ik bevestigd dat ik wel mee ging met de aanbod die mij werd voorgesteld alleen werd er toch niet meer gereageerd? Ik hoorde niks meer vandaar.

Inlezen hoeft niet volgens mij niet? Werken zal hij gelijk. Ook zonder inleren.
Maar je kan het voor de zekerheid vragen aan de dealer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!