Te Koop: Nette Volkswagen Polo 1.2 TSI 77KW 2011Highline, nwe ketting

Status
Niet open voor verdere reacties.

guus6r

Bekend lid
796
1
431
100
Omdat er een auto van de zaak is gekomen, gaat de polo in de verkoop na ruim 3,5 jaar met heel veel plezier in bezit te hebben gehad.
Het betreft een Volkswagen Polo Highline 1.2 tsi 105pk uit 2011 met bijna 196000 kilometer op de teller. De auto is optisch en technisch in goede staat. Met mijn 105 km woonwerkverkeer inclusief files etc haalt de auto gemakkelijk een verbruik van 1:18. De APK loopt tot 1-5. Auto is voorzien van een chip van JD Engineering. Onderstaand even een kopie uit de marktplaats advertentie. Zie ook mijn project topic voor alle andere info van de auto!

De auto auto heeft netjes onderhoud gehad zoals het hoort, en waar nodig zijn de benodigde reparaties of preventieve vervangingen uitgevoerd. Boekje en facturen aanwezig.

Bijv.
Nieuwe Schokbrekers rondom
Nieuwe distributie ketting
Nieuwe multiriem + waterpomp
Nieuwe accu

De auto is voorzien van alle gemakken waar onder:
Automatische airco
Automatische ruitenwissers
Automatische verlichting
Cruise control
Apple carplay
Groot glazen opendak
MatchAudio DSP versterker met kleine subwoofer met Gladen speakers in de deuren.

Verder staat de auto nu op nog nette Dunlop zomerbanden met nog ongeveer 5mm profiel, eventueel is ook een set winterbanden over te nemen.

Vraag prijs: 6650 euro.

Bezichtigen omgeving Den Haag.

Mochten er vragen zijn stuur me een berichtje!

Gr Guus

IMG_1550 Large.jpegIMG_1551 Large.jpegBekijk bijlage IMG_1553 Large.jpegIMG_1554 Large.jpegIMG_1555 Large.jpegIMG_1558 Large.jpegIMG_1557 Large.jpegIMG_1560 Large.jpegIMG_1567 Large.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!