Te koop: multifunctioneel golf 6 R20 stuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik moet ook gaan "klooien" met de bekabeling en de codering om het functionerend te krijgen;)
Zowel claxon als knoppen, en dat vinden ze meestal niet zo leuk;)

ik had met de bekabeling en codering geen problemen...je vervangt het stuur en de MF stuur kabeltjes erin en je knopjes werken ook meteen.
Het probleem bij mij was de claxon die begon na 1 week pas weer te werken...vraag me niet hoe...ik heb werkelijk geen idee. Ook heb ik het idee dat de airbag er niet goed opzit, want normaliter gezien moet je makkelijk op de claxon drukken en bij mij gaat het nogal stroef om te claxoneren...wellicht zit het er gewoon niet goed op
 
Maar ik moet ook gaan "klooien" met de bekabeling en de codering om het functionerend te krijgen;)
Zowel claxon als knoppen, en dat vinden ze meestal niet zo leuk;)

Dat moet voor de garantie geen probleem zijn, en anders monteer je het originele stuurtje terug. Is maximaal een half uurtje werk. Het maakt sowieso niet uit voor motor en carrosserie garantie.
 
Dat moet voor de garantie geen probleem zijn, en anders monteer je het originele stuurtje terug. Is maximaal een half uurtje werk. Het maakt sowieso niet uit voor motor en carrosserie garantie.

Kan een probleem worden met elektrische storingen, vandaar dat ik er vanaf zie voor nu;)

En ik heb zelf het gereedschap er niet voor, dus ik ga er dan ook liever niet aan sleutelen.

Het is en blijft een mooi stuurtje, maar momenteel kan ik beter het geld even ergens anders gebruiken, de toekomst brengt waarschijnlijk wel weer een dergelijke mod, maar nu even niet :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Status update van het stuurtje..

Het is vanmiddag via marktplaats gereserveerd.
Ik ben nu aan het wachten om de deal rond te maken, verdere info over de beschikbaarheid, al dan niet verkoop komen nog ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!