Te koop dare maddison velgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansstaal

Bekend lid
978
288
80
Te koop een set 17 " Dare Maddison velgen met banden. voor VW POLO, SEAT IBIZA of SKODA FABIA

De velgen zijn chrome met zwarte achtergrond, 17 inch, multisteek 5 x 100 en 5 x 110 ET 40 inclusief de wielbouten

Banden 215 x 40 x 17 profiel rondom 6 a 7 mm na ongeveer 15000 km

prijs 475 euro

af te halen in Apeldoorn


in de was straat:



schoon en gepoetst



van binnen en van buiten

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Gaan ze passen op een Polo 9N. Ik heb nu de standaard 14" stalen velgen eronder en weet niet of ze gaan passen.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline 110PK (2016 Facelift)  1.0 TSI 
is dat zo?? gewoon passen. die meneer peuti reageert gewoon niet, ook niet na diverse Pb tjes. waarschijnlijk van de weg gereden. Dus meneer Starbuck gewoon passen hier in apeldoorn krik aanwezig, haha
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ik woon niet bepaald in de buurt van Apeldoorn. Ik ga eens kijken wat de max is aan banden die onder de polo kunnen.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline 110PK (2016 Facelift)  1.0 TSI 
sorry kon even niet eerder reageren ivm een logeerpartij van de kleinkinderen, ik hoor het graag van je, doe anders gerust een PB groeten Hans

ps waar moet je vandaan komen?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Helaas niet mijn smaak, wel erg nette prijs!
Als je deze onder je Blue GT zet, wil ik je Blue GT velgen wel overnemen Hans! ;)
p.s. nog bedankt voor de antenne!
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
nee dat heb ik niet ze zijn van mijn zoon die had een seat Ibiza, ik zal hem er bijzetten en een foto maken binnenkort kijken of dat lukt
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!