Te koop: Dagrijverlichting Canbus LED (BA15S) voor Polo 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hierbij nog 2 setjes LED dagrijverlichting DRL te koop voor een Polo 6R.
Deze lampjes geven geen storing op de boordcomputer (rij zelf Bluemotion).

Zie mijn garage voor een indruk van de DRL, branden mooi en fel.


Vraagprijs per setje van 2 stuks: € 20,-



nguyen87-albums-algemeen-picture3440-led-1.jpg
 
hoi ik heb ook led lampen besteld maar ik heb ze er in gehad maar branden doen ze niet nu heb ik er eentje in mijn achteruitrijverlichting gezet daar doen ze het wel toevallig idee hoe dat zou kunnen

wat kast het setje incl verzendkosten heb er intressen in

 
gewoonjan en roy bedankt voor jullie pb bericht heb gelijk actie ondernomen en yes ze doen het super bedankt en de andere mensen ook bedankt voor jullie berichten

ps alle de beste wensen voor 2014

ik rij sinds nov 2013 polo bm daar voor een bora 2.0 uit 1999 dus voor mijn is het even wennen en vragen hoe alles zit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog steeds interesse in een setje LED stadslichten of LED dagrijverlichting?

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, beetje druk gehad rond het nieuwe jaar!

hoi ik heb ook led lampen besteld maar ik heb ze er in gehad maar branden doen ze niet nu heb ik er eentje in mijn achteruitrijverlichting gezet daar doen ze het wel toevallig idee hoe dat zou kunnen

wat kast het setje incl verzendkosten heb er intressen in

 
Stuur je even een PB voor mijn woonplaats.

Deze passen echter niet op je kenteken verlichting!
Hiervoor heb je dezelfde type nodig als stadslicht (T10 5W5).

Heb ik overigens wel nog een paar van liggen indien nodig.
(€ 7,- per setje van 2 stuks)
 
zijn deze makkelijk te vervangen? zowel in de bumper? welke xeon zou hier bij passen? (ook qua Kleur)

Zijn zeker makkelijk te vervangen!
Kapjes loshalen, 2 schroefjes losmaken en je kan er zo bij.

Kleur zou het best bij 6000k xenon passen (van bijv. Pilot).
Je zou ook even kunnen kijken naar de foto's (garage) van de laatste kopers om een indruk te krijgen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!