Te Koop: Bumperlip Polo 6R (Nieuw met korting!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hierbij bied ik een splinternieuwe bumperlip te koop aan, ten waarde van 149 euro!
Aangeschaft om te monteren onder m'n nieuwe (lease) auto, echter heb ik dit nooit gedaan!
Dit is namelijk niet toegestaan, daarom gaat deze in de verkoop.

Vraagprijs is 125 euro.

Omschrijving:

Deze Volkswagen Polo 6R onderspoiler is gemaakt van ABS materiaal.
Het grote voordeel t.o.v polyester is dat ABS goed te spuiten is,minder voorbehandelingstijd nodig heeft wat weer vaak resulteert in een lage spuitprijs.
Ook is ABS een stuk flexibeler dan polyester wat vaak al snel scheurt en breekt als het met een stoep of drempel in aanraking komt.
Tevens is ABS materiaal uitermate geschikt om te voorzien van een carwrapfolie welke in diverse kleuren verkrijgbaar is.

Deze spoiler kan ook gemonteerd worden onder de voorbumper van een Volkswagen Polo 6R.

Montage:
Deze spoiler wordt gemonteerd onder je originele VW Polo 6R voorbumper.
De hoogte van deze onderspoiler is ca 1,5 cm(kan per model auto iets verschillen)

Kleur van het produkt:
Matzwart
Geeft jouw auto de ultieme downforce!

Autostyling maar dan heel subtiel...

Specificaties
Kleur:
Zwart
Materiaal:
ABS
kunststof
Volkswagen:
Polo (2009->/6R)

Gekocht via de volgende website:

Zie ook daar de originele prijs.
Graag zelf afhalen...


Link naar Marktplaats artikel: Marktplaats.nl - Volkswagen Polo 6R Bumperlip/Voorspoiler

Hier staat ook de URL naar de originele website van aankoop.

$(KGrHqEOKnIE44R2dbwLBO(grGu7(!~~60_12.jpglip6r.jpg
 
Is inderdaad gereserveerd voor iemand op dit moment.
Marktplaats advertentie is wel erg snel verdwenen, heb ik zelf niet gedaan.
Excuses daarvoor, idd gekocht op NLpower.com.

Gr Paul.
 
die vraag heb ik op een ander forum ook al eens voorbij zien komen en voor hoever mijn geheugen reikt kan ik je vertellen dat het Breyton velgen zijn ;)
aardig dure dingen :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Ja dat vroeg ik mij destijds dus af. idd Breytons, De Race LS. En blijkbaar deze zomer verkrijgbaar in 18 inch, maar dan nog steeds in de verkeerde steekmaat en eigenlijk gemaakt voor BMW specifiek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!