Te koop aangeboden

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het verre verleden in een mislukt import project gehad en nu zit ik met een volle doos H1, H3 en H4 lampen.
Zo goed als alle lampen zijn 100 watt (enkele 55w) met als kleur artic white of artic purple.
Zelf heb ik de artic purple 100 watt in gebruik als bochtenverlichting. Een prima combi met Xenon.

Aangezien ik er echt vanaf wil, gaat een setje lampen de deur uit voor 10 euro. 2 doosjes = 15 euro.

Heb je interesse, dan mag je me een pm sturen. Ik ben ook bij de meeting van 23 september a.s. aanwezig. Scheelt weer verzendkosten e.d.

Daarnaast heb ik ook een setje GTI badges (voor en achter) in het rood. Aangezien ik ze niet mooi vindt kost dit ongebruikte setje 20 euro.


@moderator: Dit bericht heeft geen bedrijfsmatig doeleinde, maar puur privé..
20120809_184034.jpg
 
Heb je misschien een voorbeeld van de kleur artic white 55w h1 grootlicht icm met 6000k xenon dimlicht? Op dit moment heb ik LED in mijn grootlicht zitten, de kleur is perfect maar het lichtopbrengst is gewoon niks. Als de kleur van artic white in de buurt komt van mijn xenon dan wil ik wel een setje kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!