Te koop aangeboden, Ventura externe module voor Polo 6R TSI 105 pk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allen,

in verband met de verkoop van m'n Polo 6R TSI 105 pk heb ik mijn Ventura externe module in de aanbieding. Module zorgt voor een vermogenstoename van 105 naar 133pk, koppel van 174 naar 215NM, en heeft drie bevestigingspunten (2x turbodruk, 1x brandstofdruk). Ca 75.000 km probleemloos mee gereden, voor verdere informatie over de module kan je hier terecht.


Module en aansluiting:

13697760444_2e30879566_c.jpg



De volledige module inclusief kabelboom en connectoren:

13697405795_826f48b368_c.jpg



De aansluitpunten voor op de motorconnectors:

13697775754_f76a062eb5_c.jpg



Altijd prima ervaring mee gehad, zorgt voor merkbaar extra koppel en vermogen in het hogere toerenbereik, steviger 'turbopush' bij acceleratie vanuit stilstand vanaf de 2e versnelling, en vanaf 50 hoef je feitelijk niet meer terug te schakelen vanuit z'n 6 vanwege de toegenomen trekkracht in die versnelling. Voordeel is dat de module is te verwijderen als de auto voor een beurt naar de dealer moet, dus nooit gezeur met garantie, coulance of softwareupgrades van de motor zoals dat wel bij chiptuning het geval is.

Voor 225 euro of elk aannemelijk bod op te halen in Eindhoven, of anders via de post inclusief de verzendkosten en verpakking. Laat hieronder maar een bericht achter, of PM me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bump.

En naast het uitlaatsierstuk is ook deze nog te koop, originele aanschafprijs was 485 euro, nu dus te koop voor 225 euro.

PM me als je interesse hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!