Te koop aangeboden, uitlaat sierstuk Polo 6R, ea. (origineel VW)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allen,

in verband met de verkoop van m'n Polo 1.2 TSI 105pk heb ik het RVS uitlaat eindsierstuk in de aanbieding. 2 jaar geleden origineel gekocht bij de VW dealer, zware kwaliteit, en op maat op de uitlaat te bevestigen met de bijgeleverde klemband.


Achterkant van boven, bevestiging verdwijnt onder de bumper:

13697444443_98067f7fc8_c.jpg



Bevestigingspunt:

13697410305_c97aa23120_c.jpg



Onderkant:

13697443393_0a42cf5c18.jpg



Geen schade, maar kan wel een reiniging gebruiken. Doe dat zelf liever niet omdat ik krassen of doffe plekken wil voorkomen t.b.v. de verkoop, kan je eventueel met wat geduld zelf zorgvuldig doen.

Vraagprijs is 25 euro of elk aannemelijk bod. Liefst op te halen in Eindhoven, bij verzending komen er nog verzendkosten bij (ik verwacht iets van 10 euro incl. verpakking). Laat maar een reply achter, of PM me!
 
Ik had de hoop dat ik nog een oudere foto zou hebben liggen, ik heb er bij de afmontage (vanwege de inruil van m'n Polo) namelijk niet aan gedacht een vóór en na foto te maken met het oog op verkoop. Ook kan ik op de site van VW zelf geen Polo accessoires meer vinden waarmee je een indruk zou kunnen krijgen, dus heb geen referentie voor je. M'n huidige auto is ook geen Polo meer, en heeft een dubbele ipv een enkele uitlaat, dus daarop monteren voor het idee heeft ook geen zin.

Er zijn momenteel ook al twee geïnteresseerden. Mocht dat uiteindelijk niet lukken zal ik je een PM sturen of je nog interesse hebt.
 
Bump.

Door het niet doorgaan van de verkoop een aantal weken terug is het uitlaatsierstuk nog steeds te koop. Oorspronkelijke nieuwprijs bij de VW garage was 59,94, te koop dus voor 25 euro excl. verzendkosten (€6,75).

Ik wacht nog even een PM af van iemand die eerder al interesse had, maar als er interesse is hoor ik het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!